به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه، نیمه اول بازی بسیار کند بود ولی در نیمه دوم بود که اوضاع بازی عوض شد.

در تیم میزبان نیکولاس گایتان و خاوی گارسیا که مورد توجه منچستریونایتد هستند در کنار پابلو آیمار در خط میانی قرار گرفته بودند.

روبرتو دی‌متئو هم تصمیم گرفته بود دیدیه دروگبا، فرانک لمپارد و میشل اسین را روی نیمکت بگذارد. پائولو فریرا هم برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ در ترکیب ثابت قرار گرفت.

نیمه دوم با صحنه‌ای آغاز شد که مایه نارضایتی طرفداران شد. اسکار کاردوسو که در خط حمله بنفیکا خوب کار کرده بود توپ را با پای چپ به سمت دروازه زد اما داوید لوییز آن را از روی خط برگرداند. طرفداران گمان می‌کردند توپ به دست لوییز خورده اما داور به‌درستی دستور به ادامه بازی داد.

در ادامه چلسی به موقعیتی عالی رسید. ژاردل نتوانست پاس بلند بازیکنان چلسی را دفع کند و خوان ماتا پشت سر او توپ را گرفت، آرتور دروازه‌بان بنفیکا را پشت سر گذاشت ولی زاویه بسیار تنگ شده بود و ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

ضربه اکسل ویتسل در دقیقه ۶۵ باعثنگرانی پتر چک شد. ضربه او با برخورد به جان تری به‌شدت تغییر مسیر داد ولی درحالی که چک داشت توپ را نگاه می‌کرد ضربه او بالای تور دروازه فرود آمد.

چلسی سرانجام در دقیقه ۷۵ به گل رسید. رامیرس که فوق‌العاده کار کرده بود در سمت راست توپ را گرفت و به فرناندو تورس سپرد. تورس که در کناره میدان شبی خوب را می‌گذراند ژاردل را با قدرت بدنی از پیش رو برداشت و توپ را به سالومون کالو سپرد و او هم درحالی که تعادل کامل نداشت گل برتری چلسی را زد.

بنفیکا در ادامه دست به حمله زد اما تنها موقعیت جدی آنها ضربهای بود که چیزی نمانده بود با دفع ناقص اشلی کول وارد دروازهشان شود.