به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه، قبرسیها امیدوار بودند بازی را به تساوی بکشانند و نتیجهای تاریخی کسب کنند اما کیفیت رئال مادرید بالاتر از آن بود که مقابل چنین رقیبی تسلیم شود.

این بزرگ‌ترین بازی تاریخ آپوئل بود و آنها در همان ابتدای بازی فشار بسیاری روی دروازه مردان ژوزه مورینیو آوردند.

اما مادرید به‌سرعت اوضاع را به شرایط عادی برگرداند. آنها پشت سر هم حمله می‌کردند و قبرسی‌ها به خوبی با حملات آنها مقابله می‌کردند. با این حال در دقیقه ۳۳ چیزی نمانده بود که مادرید به گل برسد. نوری شاهین توانست دیونیسیوس چیوتیس، دروازه‌بان حریف را فریب دهد و توپ را برای کریم بنزما بفرستد که کسی او را مهار نکرده بود اما او به‌شکلی باورنکردنی توپ را از روی دروازه به بیرون زد.

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی نیفتاد. آیلتون در خط حمله آپوئل تنها و تنهاتر شد و رئال هم نتوانست موقعیت خاصی خلق کند.

رئال در نیمه دوم فشار حملات را بیشتر کرد. مسعود اوزیل، شاهین و سامی خدیرا در میانه میدان مثلث‌های فوق‌العاده‌ای را تشکیل می‌دادند.

آمار بازی در دقیقه ۶۴ گویای همه چیز بود: ۴۱۶ پاس به‌مقصدرسیده برای رئال مادرید، در مقابل تنها ۹۴ پاس کامل برای آپوئل. با این حال تا دقیقه ۷۴ طول کشید تا مادرید به گل برسد. کاکا که در دقیقه ۶۴ جانشین گونسالو ایگواین شده بود توپی خطرناک از سمت چپ فرستاد که با ضربه سر بنزما از فاصله چهارمتری وارد دروازه حریف شد.

آپوئل دیگر خسته شده بود و هفت دقیقه بعد گل دوم را خورد. مارسلو پس از یک و دو با کریس رونالدو از کنار میدان به پیش تاخت، توپ را به سمت دروازه فرستاد و کاکا با خونسردی با بغل پا گل دوم را زد.

مادرید در دقیقه ۹۰ کار را تمام کرد. رونالدو با حرکتی انفجاری به پیش رفت، در نزدیکی محوطه جریمه توپ را به اوزیل سپرد و با پاس او بود که بنزما گل دوم را زد.