درباره حضور گل‌محمدی در پرسپولیس توصیه‌ای نشده است

محمدحسن انصاری‌فرد در گفت و گو با شبکه سه سیما اظهار داشت: ما سه گزینه سرمربیگری داشتیم که از بین آنها گل محمدی را واجد شرایط دانستیم. اول اینکه ایرانی است، دوم پرسپولیسی است و سوم اینکه نتایج خوبی در مربیگری گرفته و به همین دلیل او را برای سرمربیگری تیم انتخاب کردیم.

اخبار ورزشی- وی در مورد قرارداد گل محمدی گفت: در حال صحبت با مدیر برنامه‌هایش هستیم و بعد سرمربی تیم می آید که با او قرارداد امضا خواهیم کرد. مدت قرارداد یکساله  و نیم است و مبلغی هم به تیم شهر خودرو می‌دهیم که از این باشگاه هم تشکر می‌کنیم. 

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود ظاهرا گل محمدی با توصیه و فشار مدیران بالادستی به پرسپولیس آمده گفت: این مساله صحت ندارد. نه توصیه ای شده نه سفارشی به ما کرده است و هیچ فشار و توصیه ای در کار نبوده است و این مسایل صحت ندارد.

انصاری فر در مورد احتمال حضور گل محمدی در تیم ملی گفت: آقای گل محمدی را برای پرسپولیس بعد از تلاش های زیادی انتخاب کردیم و انشالله یک مربی دیگری برای تیم ملی در نظر گرفته است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد جذب اوساگونا و پایان نقل و انتقالات، گفت: امروز زمان نقل و انتقالات برای بازیکنانی که قراردادشان را فسخ نکرده باشند تمام می‌شود  اما بازیکن آزاد را در طول فصل می توانیم جذب کنیم. در حال مذاکره با بازیکن دیگر هستیم و مشکلی برای جذب نداریم.

وی در مورد جذب عیسی آل کثیر اظهار داشت: یک بازیکن مد نظرمان است و یک بازیکن آزاد هم جذب خواهیم کرد. از فهرست تیم پرسپولیس جونیور بود که رفت، احمدزاده و آدام همتی هم جدا شدند. البته همتی سهمیه ما را خالی نمی کند ما دو جای خالی داریم که یکی را جذب کردیم. یک بازیکن آزاد دیگر جذب خواهیم کرد.

انصاری فرد در مورد وضعیت کالدرون اظهار داشت: ایشان باید موضع خودش را مشخص کند ما درگیر نقل و انتقالات هستیم.

وی در مورد وضعیت برانکو عنوان کرد: برانکو هم پیشنهادی داد که بعد از اتمام نقل و انتقالات درموردش صحبت خواهیم کرد.