انصاری فرد به هواداران پرسپولیس قول قهرمانی دارد

محمدحسن انصاری‌فرد پس از عقد قرارداد با یحیی گل‌محمدی برای هدایت تیم  پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم به انتخاب مورد نظر خودمان دست پیدا کنیم.

اخبار ورزشی - این انتقال ویژگی‌های خاص خودش را داشت که گل‌محمدی از خانواده پرسپولیس است، برای ما بسیار ارزش دارد اخلاق‌مدار است، از لحاظ فنی در سطح بالایی است و افتخار می‌کنیم که یک ایرانی توانسته به این درجه برسد که از لحاظ فنی بسیار قابل رقابت با مربیان خارجی است.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: از این بابت خداوند را شکر می‌کنیم از یحیی گل‌محمدی هم تشکر می‌کنیم که دعوت ما را پذیرفت علی‌رغم اینکه کار انتقال در وسط فصل و با رقیبی که در جدول رقابت تنگاتنگ داریم این موفقیت فقط به لطف خداوند و دعای هواداران‌مان بود که این اتفاق افتاد و همکاری مجموعه شهرخودرو، اعضای هیأت مدیره آنها به خصوص جناب حمیداوی که جا دارد از آنها تشکر کنیم. از هواداران‌مان بسیار ممنونیم که در طول این مدت یار و یاور باشگاه بودند

وی ادامه داد: وقتی که رصد کردیم دیدیم از پیوستن یحیی‌ گل‌محمدی به خانواده پرسپولیس بسیار استقبال کردند، خوشحالند و ما هم از خوشحالی آنها واقعاً خوشحالیم و خدا را شکر می‌کنیم. از دوستان هم تشکر می‌کنیم که منشاء خیر شدند و این ارتباط برقرار شد. امیدواریم با کمک همدیگر اتحاد بین باشگاه، کادر فنی، بازیکنان، پیشکسوتان و همه هواداران‌مان بتوانیم قهرمانی چهارم در لیگ، حذفی و آسیا را به دست بیاوریم و تلاش‌ خودمان را شبانه‌روز خواهیم کرد که این موفقیت بیفتد. برای یحیی گل‌محمدی آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنیم جایگاه او بین هواداران بالا است و ان‌شاءالله بالاتر شود.