یحیی گل محمدی در پرسپولیس کار راحتی دارد!

مرتضی کرمانی‌مقدم در ارتباط با وضعیت پیش‌روی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت این تیم اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم گل‌محمدی کار سختی روی نیمکت پرسپولیس داشته باشد، چون فوتبال ایران، لیگ برتر و پرسپولیس را به خوبی می‌شناسد.

اخبار ورزشی- وی در ادامه در خصوص آینده پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی تصریح کرد: سرمربیان خارجی که به فوتبال ایران می‌آیند به زمان نیاز دارند تا فوتبال اینجا را بشناسند و برای همین در بازی‌های اول نتیجه نمی‌گیرند، اما در مورد یحیی فکر نمی‌کنم این‌گونه باشد. به همین دلایل من اتفاقا فکر می‌کنم گل‌محمدی نه تنها کار سختی ندارد بلکه در پرسپولیس کارش راحت است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون اینکه آیا پرسپولیس با گل‌محمدی می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود یا خیر افزود: من به پرسپولیس با یحیی خوش‌بین هستم و به نظرم در هر سه جام این تیم مدعی خواهد بود. پرسپولیس به جمع چهار تیم جام حذفی صعود کرده و گل‌محمدی هم سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد بنابراین این تیم شانس اصلی قهرمانی در جام حذفی است.

کرمانی‌مقدم در مورد شانس پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی گفت: در این جام نکته مهم این است که نباید هیچ حریفی را دست‌کم گرفت. بیشترین نیاز پرسپولیس در پست مهاجم بود که کریستین اوساگونا را جذب کردند. من بازی اوساگونا در زمانی که در ذوب‌آهن بود را دیده بودم و امروز هم در تمرین پرسپولیس بازی او را از نزدیک دیدم.

وی در پایان درباره عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: اوساگونا مهاجم خوبی است و می‌تواند مشکلات خط حمله پرسپولیس را رفع کند. خرید‌های پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ نوزدهم خوب بوده و در حال حاضر تیم در خط دفاع و میانه زمین مشکلی ندارد.