پیروزی یک نیمه ای استقلال برابر ملوان

به گزارش افکار نیوز به نقل از ایسنا، دیدار معوقه هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) بین تیمهای استقلال و ملوان انجام شد که در پایان نیمه نخست آبی پوشان تهرانی با تک گل محسن یوسفی که در دقیقه ۲۰ به ثمر رسید از حریف خود پیش افتادند.

در این نیمه، دو تیم موقعیتهای خوبی را برای گلزنی پیدا کردند اما این حملات نتیجه نداد. مهمترین موقعیت تیم ملوان در دقیقه ۲۷ نصیب محسن مسلمان شد اما مهدی رحمتی به خوبی این توپ را دفع کرد.

پس از گل استقلال، ملوانیها تیم برتر میدان بودند و بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند اما پس از چند دقیقه دوباره بازی متعادل شد و بیشتر اوقات بازی در میانه های زمین سپری شد.

در یک صحنه حرکات نامشخص آرش برهانی با واکنش تماشاگران استقلال روبه رو شد.

از این بازی حدود ۱۲ هزار تماشاگر دیدن کردند که سهم تیم میهمان حدود هزار نفر بود. پس از گل استقلال، تماشاگران تیم میزبان پرویز مظلومی را تشویق کردند.

مهمترین نکته در ترکیب استقلال نیمکت نشینی خسرو حیدری در نیمه نخست بود.

در دقایق پایانی نیمه نخست معدود تماشاگران انزلی چی شعارهایی را علیه پرویز مظلومی سرمربی استقلال سر دادند که تماشاگران آبی هم تلافی کردند.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، فریدون زندی، ساموئل، اسماعیل شریفات، مهدی امیرآبادی، علی حمودی، آرش برهانی، میلاد میداوودی و محسن یوسفی

ترکیب ملوان: سید علی حسنی صفت، سعید سالارزاده، احمد آهی، بابک پورغلامی، علیرضا رمضانی، سعید یوسف زاده، محسن مسلمان، مهران جعفری، محمد نزهتی، سید جلال رافخایی و مهدی دغاغله