مهدی ترابی: اسم پرسپولیس بالاتر از همه است

در بازی تدارکاتی برابر بادران، پرسپولیس در حالی با نتیجه ۲- صفر به پایان رسید که مهدی ترابی زننده گل اول و یکی از بهترین‌های زمین بود. شماره ۹ پرسپولیس باز هم به همان سبک همیشگی خود و ضربه‌ای فنی از روی قوس پشت محوطه جریمه دروازه تیم فرهاد کاظمی را باز کرد.

اخبار ورزشی- پس از پایان این دیدار دقایقی با مهدی ترابی گفت‌وگو کردیم.

در آنالیز‌های نیم‌فصل اول عملکرد خوبی داشتی و در تیم منتخب قرار گرفتی؟
اول اینکه خدا را شکر می‌کنم که نیم‌فصل اول را با قدرت تمام کردیم. این اتفاق حاصل یک تلاش تیمی بود. بابت اینکه در تیم منتخب نیم‌فصل اول قرار گرفتم خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانم در نیم‌فصل دوم هم عملکرد خوبی داشته باشم و رضایت کادر فنی و هواداران پرشور پرسپولیس را جلب کنم.

در چند روز اخیر اتفاقاتی رخ داد و یحیی گل‌محمدی جانشین گابریل کالدرون شد. در این رابطه صحبتی نداری؟
اتفاقاً آقایحیی به همه بچه‌ها گفت باید با تمام توان فقط برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم. پرسپولیس مهم‌تر از همه است و ان‌شا‌الله با کمک آقای گل‌محمدی و کادر فنی بتوانیم موفقیت‌های سه سال گذشته را تکرار کرده و جام بگیریم.

نیم‌فصل اول را با صدرنشینی پشت سر گذاشتید. فکر می‌کنی در پایان لیگ نوزدهم نیز صدرنشین باشید؟
پرسپولیس قدرت خود را در سه سال گذشته به فوتبال ایران نشان داده است. سه سالی می‌شود پرسپولیس بالاست و این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند. قانونی نانوشته در فوتبال وجود دارد که حفظ قهرمانی سخت‌تر از قهرمانی است.

انتظارات هم از پرسپولیس بالا رفته است. قبول داری؟
بله، قبول دارم عملکرد پرسپولیس در سه سال گذشته انتظارات را از تیم ما بالا برده است. تلاش می‌کنیم به انتظارات هواداران خودمان جامه عمل بپوشانیم.

با توجه به اینکه پست اصلی‌ات هافبک است کسی توقع گلزنی از تو ندارد. با این وجود توانستی در نیم‌فصل اول گل‌های حساسی بزنی و حالا برخی حرف از آقای گلی تو می‌زنند.
به آقای گلی و این حرف‌ها فکر نمی‌کنم. ما یک تیم هستیم. اسم تیم ما هم پرسپولیس است. اسم پرسپولیس بالاتر از همه و مهدی ترابی است و باید آن بالا باشد. هر کس گل بزند همه خوشحال می‌شوند. فرقی هم نمی‌کند من باشم یا بازیکنی دیگر بلکه آنچه اهمیت دارد موفقیت تیم پرسپولیس است.

پرسپولیس در نیم‌فصل برخلاف سال گذشته خیلی تقویت نشد. نظرت چیست؟
به نظرم باشگاه تلاش خود را کرد و بازیکنانی که لازم بود را گرفتیم.