مظلومی: رحمتی با رشادت توپ‌ها را گرفت

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، پرویز مظلومی، پس از برتری یک بر صفر مقابل ملوان در نشست خبری گفت: پس از ۲ تساوی که در سال ۹۱ کسب کرده بودیم پیروزی مقابل ملوان نتیجه قابل قبولی بود. به ملوانیها هم تبریک میگویم که بازی زیبا و جوانمردانهای به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: نیمه دوم بازی بهتری نسبت به نیمه اول شاهد بودیم و موقعیت زیادی روی دروازه‌ها خلق شد. پس از گلی که زدیم بیشتر به فکر حفظ نتیجه و کسب ۳ امتیاز بودیم. ملوانی‌ها ۲ موقعیت مسلم گل داشتند که رحمتی با رشادت آنها را مهار کرد.

مظلومی عنوان کرد: به غیرت بازیکنانم افتخار می‌کنم. ما مانند گلادیاتور شده‌ایم و هر ۴ روز یک بار باید بازی کنیم. در این مدت کم فرصت انجام تمرینات تاکتیکی نداریم و فقط باید ریکاوری کنیم.

وی افزود: ۳۰ فروردین در امارات بازی داریم و ۳ روز بعد در لیگ برتر باید مقابل شاهین به میدان برویم. از سازمان لیگ درخواست کردیم بازی ما عقب بیفتد، اما آنها تاکنون پاسخی در این مورد نداده‌اند. نمی‌دانیم چرا بازی برخی تیم‌ها عقب می‌افتد و برای تیم‌های دیگر این کار انجام نمی‌شود.

مظلومی گفت: خیلی‌ها پس از قهرمانی ما در جام حذفی فکر می‌کردند کار استقلال تمام است، اما این طور نیست و باید در آسیا و لیگ برتر با قدرت ادامه دهیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا پس از تعویض حسینی؛ زندی و ساموئل از جریان بازی خارج شدند، اظهار داشت: به دلیل فشاری که در دقایق پایانی روی دروازه ما بود حسینی را به میدان فرستادیم. در مورد زندی و ساموئل هم باید بگویم که آنها به دلیل فشار زیاد بازیها از دقیقه ۷۰ به بعد خسته شده بودند.