مجیدی خواست داماد ما به استقلال بیاید

آتیلا حجازی بازیکن اسبق استقلال از انتقاد‌هایی که به داماد حجازی وارد شده دلخور بوده و معتقد است این مسائل دیگر در فوتبال حرفه‌ای معنی ندارد.

اخبار ورزشی- با وی در خصوص حضور فرهاد در مربیگری استقلال و همچنین سعید رمضانی در سرپرستی استقلال به صحبت پرداختیم.

شرایط استقلال در حال حاضر چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی‌ها هنوز شروع نشده است که بخواهیم شرایط استقلال را ارزیابی کنیم، اما در مورد استراماچونی باید بگویم از اول هم مشخص بود که او دیگر به ایران بازنخواهد گشت و به نوعی همه را سر کار گذاشته بود. این در حالی است که استقلال هم که نمی‌توانست بدون سرمربی بماند.

فرهاد مجیدی می‌تواند در استقلال موفق شود؟

فرهاد با توجه به انگیزه و محبوبیتی که بین هواداران استقلال دارد می‌تواند با این تیم به نتایج خوب دست پیدا کند. پیش بینی من این است که فرهاد می‌تواند ادامه دهنده راه استراماچونی و استقلال باشد. این زیاد کار سختی نیست.

هواداران استقلال زیاد از عملکرد هیات مدیره رضایت ندارد. درست است؟

اگر در مورد شرایط استراماچونی و رفتن وی از ایران باشد که به نظر من از ابتدا هم مشخص بود که این مربی نمی‌آید در مورد ایشان باید بگویم اگر تیم ته جدول بود قطعا استراماچونی به ایران بازمی‌گشت تا جایی هم که من می‌شناسم پولش آماده بوده من خودم با بانک‌های خارجی کار می‌کنم شرایط آنجا این گونه است که هر پولی که به حسابت می‌آید باید توضیح بدهید، اما دیگر اینگونه هم نبود که استراماچونی وانمود می‌کرد. فکر می‌کنم داستان او با استقلال از برجام طولانی‌تر شد.

ایراد تمام مسائل استراماچونی را در چه می‌دانید؟

ایراد از بستن قرارداد بود اگر شرایط به قرارداد محکم بود او به همین راحتی مثل کالدرون ول نمی‌کرد و نمی‌رفت. نداشتن اصول حرفه‌ای در بستن قرارداد یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران است.

حضور سعید رمضانی در سرپرستی استقلال هم حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورده است

من متوجه انتقاد‌ها نمی‌شوم مگر اعضای هیات مدیره که به استقلال آمده‌اند همگی استقلالی بودند اصلا چه کسی گفته حتما باید استقلالی باشی سعید هنوز نیامده از او انتقاد می‌کند مگر باید سرپرست تراکتورسازی تبریزی باشد یا پارس جمی باشد در فوتبال حرفه‌ای این چیز‌ها معنی ندارد. سعید ۱۲ سال در سطح اول فوتبال این مملکت بازی کرده است در هر تیمی که حضور داشته کاپیتان بوده او با سپاهان قهرمان و با استقلال خوزستان نائب قهرمان در فوتبال ایران شده است. این‌ها نشان می‌دهد که زیاد هم بی‌رزومه نیست

خیلی‌ها می‌گویند به خاطر اینکه داماد مرحوم حجازی بوده به استقلال آمده است

خانواده حجازی با استقلال هیچ گونه ارتباطی ندارند وقتی فرهاد مجیدی با سعید تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد به استقلال بیاید این ایراد به خانواده حجازی است. بابای من از آن دنیا زنگ زده که سعید را سرپرست استقلال کنید آن موقع که زنده بود می‌گفتند که من به خاطر او در استقلال هستم الان هم که بحث سعید را به میان کشیدند.

چه توصیه‌ای به رمضانی کردید

به او گفتم در گوشش پنبه بگذارد گفتم اگر تیم نتیجه بگیرد تو بهترین سرپرست و فرهاد به عنوان بهترین مربی می‌شود اگر این اتفاق نیفتد انتقاد‌ها شروع می‌شود.