واکنش پیشکسوت استقلال به درخواست غرامت استراماچونی

نصرالله عبداللهی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره جلسه‌ای که در امروز در محل این باشگاه برگزار شد اظهار داشت: توقعات و انتظاراتی از سوی ما به مسئولان استقلال مطرح و در کل جلسه خوبی برگزار شد.

اخبار ورزشی- سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به اتفاقات اخیر پیرامون احتمال انصراف تیم‌های ایرانی گفت: من فکر می‌کنم احتمالا یکشنبه هفته آینده در قطر با کویت بازی کنیم و به امید خدا با حل این موضوع شرایط مثل قبل خواهد شد.

عبداللهی ادامه داد: حقیقتا چون بازی استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان است باید انجام شود. صحبت‌هایی شده که امیدوارم همه قانع شوند. دور رفت لیگ قهرمانان تیم های ایرانی مهمان و دور برگشت میزبان خواهند بود، اگر بازی نکنیم احتمال دارد محروم شویم.

پیشکسوت استقلال بیان کرد: به هر حال هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مورد تصمیم می‌گیرد و با همه این شرایط منطقی‌ترین راه این است که بازی کنیم. مسئولان آسیایی قول داده اند که در دور برگشت مشکل حل خواهد شد.

سرپرست اسبق تیم فوتبال استقلال درباره ادعای غرامت توسط  استراماچونی  گفت: این مسئله برای بازیکن یا مربی خارجی طبیعی است. قرارداد وجود دارد اگر استقلال خطا کرده باشد باید غرامت بپردازد.

عبداللهی در پایان به اشاره به استقلالی بودن فرهاد مجیدی و پذیرش او توسط هواداران ابراز امیدواری کرد تیم استقلال بتواند با سرمربی گری مجیدی نتایج خوبی بگیرد.