برخورد سیاسی با موضوع ورزش نشود

سیدحسین نقوی حسینی درجلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار و شهیدپرور دشت ورامین برای برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: پروژه متروی ورامین- قرچک- پیشوا حدود ۸۰ درصد پیشرفت داشته است و آقای نوبخت هم از آن بازدید کرده است.

اخبار ورزشیاو افزود: ۸۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است و ۲۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن بود که حدود ۲۰ درصد آن نیاز است. آقای نوبخت قول داده و در رسانه‌ها و تلویزیون هم این موضوع منعکس شد.

نقوی حسینی  تاکید کرد: البته آقای نوبخت تا الان همکاری زیادی داشته اند و انتظار می‌رود این اعتبار تعیین شود تا مردم بتوانند از این خدمت استفاده کنند، چرا که روزانه بیش از ۱۲۰ هزار تردد بین شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا به تهران انجام می‌شود که این موضوع هم باعث تلف شدن وقت مردم، هم ترافیک سنگین و هم مصرف بیش از حد انرژی می‌شود.

او گفت: با مسائل ورزشی ما به ویژه فوتبال برخورد سیاسی می‌شود، جمهوری اسلامی یکی از کشور‌های امن و باثبات است و این اتهامات به کشور ما وارد نیست.

نماینده ورامین با اشاره به جمله جک استراو در هنگام ورود به تهران گفت: وزیر خارجه اسبق انگلیس در بدو ورود به تهران گفت که فکر می‌کردم به شهر جهان سومی می‌رود، اما وقتی وارد تهران شدم، احساس کردم که به مادرید آمده ام، بنابراین این کشور امن و باثبات است و نباید برخورد سیاسی با مسائل ورزشی شود.