گزینه نهایی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال کیست؟

فدراسیون فوتبال ایران این روز‌ها آخرین مراحل بررسی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی و انتخاب جانشین مارک ویلموتس در این تیم را پشت سر می‌گذارد و حیدر بهاروند در جایگاه سرپرست این فدراسیون قرار است از بین علی دایی ، امیر قلعه نویی و یک سرمربی خارجی، سکاندار جدید نیمکت تیم ملی را مشخص کند.

اخبار ورزشی- برخی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در روز‌های اخیر اعلام کرده اند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی پس از بررسی گزارش نهایی کمیته فنی و توسعه قطعی می‌شود. کمیته‌ای که قرار است تا یکی، ۲ روز دیگر جمع بندی نهایی خود را در اختیار اعضای هیئت رئیسه قرار بدهد.

یکی از اعضای کمیته فنی و توسعه فدراسیون بیان کرد: اعضای کمیته در روز‌های اخیر روی انتخاب گزینه قطعی بحث و تبادل نظر نداشته اند، اما این موضوع در یکی دو روز آتی انجام می‌شود. البته گزینه‌های کمیته فنی هم همین نفرات اعلام شده هستند، اما نظر اعضای هیئت رئیسه و سرپرست فدراسیون هم در این زمینه لازم است و آن‌ها تصمیم گیرنده نهایی هستند. به همین دلیل جمع بندی نظرات مان را به هیئت رئیسه ارائه می‌کنیم.

با این تفاسیر سرمربی جدید تیم ملی طی ۴، ۵ روز آتی معرفی خواهد شد، اما به نظر می‌رسد علی دایی نسبت مربی خارجی و امیر قلعه نویی شانس زیادی برای بازگشت به تیم ملی دارد.