جباری: نباید یک قدم هم کوتاه بیاییم

 رضا جباری در مضاحبه با همکاران ما گفت: «نه به عنوان یک پیشکسوت بلکه به عنوان یک هوادار از مسئولان باشگاه می‌خواهم به اعتراضات خود ادامه دهند. نباید حتی یک قدم عقب‌نشینی کرده یا کوتاه بیاییم. حق این مردم را باید بگیریم. امروز هر چهار باشگاه ایرانی و همه هواداران فوتبال در ایران تحت تأثیر این حکم هستند و نباید بگذاریم AFC آن‌ها را از حمایت و تماشای بازی تیم‌های محبوب‌شان محروم کند.»
اخبار ورزشی-او اضافه کرد: «انصاری‌فرد خودش فوتبالی است و شرایط را درک می‌کند. باقی مدیران باشگاه‌ها و مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش هم اعتراض می‌کنند. فکر می‌کنم این شرایط ادامه یابد، بتوانیم از فوتبال کشورمان دفاع کنیم. باید این اتفاق رخ بدهد. دیدن بازی و میزبانی از حریفان در خانه، حق هر باشگاهی است. نباید این حق را از دست بدهیم.»
جباری سپس در مورد شرایط پرسپولیس پس از تغییر در کادر فنی هم به صحبت پرداخت و گفت: «به گل‌محمدی بابت حضور روی نیمکت تیم تبریک می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بتواند آنچه در ذهن دارد را در زمین پیاده کند. او مربی باهوشی است و می‌داند با چه تاکتیک و تفکری باید به پرسپولیس کمک کند. قطعاً پرسپولیس با این مربیانی که دارد، می‌تواند موفق باشد. ان‌شا‌ءا... هواداران هم دوبرابر گذشته حمایت می‌کنند تا کار برای کادر فنی آسان شود.»
او ادامه داد: «ترکیب نیمکت تیم خیلی خوب شده و بازیکنان بسیار خوب و قدرتمندی هم در تیم حضور دارند. قطعاً با این ابزار، گل‌محمدی می‌تواند در همه تورنمنت‌ها موفق باشد و برای کسب قهرمانی بجنگد. گابریل کالدرون تا زمانی که هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، شاید خوب نتیجه می‌گرفت، اما زیبا بازی نمی‌کرد در حالی که تیم‌های گل‌محمدی در این سال‌ها، زیبا بازی کرده‌اند و همیشه مدعی قهرمانی بودند. امیدوارم چهارمین قهرمانی پیاپی با یحیی در لیگ برتر رقم بخورد و او بتواند شرایط خوبی برای تیم بسازد، چون شادی، حق طرفداران پرسپولیس است.»