واکنش پیروانی به لژیونر شدن علیرضا برانوند

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیش از بازی این تیم برابر تیم تراکتور اظهار داشت: ما هواداران را دوست داریم و امیدوارم اتفاقات خوبی در بازی امروز رخ بدهد تا طرفداران که سرمایه اصلی باشگاه هستند خوشحال شوند. مطمئن باشید من همه تلاش خود را می‌کنم تا تیم پرسپولیس همیشه موفق باشد.  

اخبار ورزشیافشین پیروانی درباره وضعیت  علیرضا بیرانوند  دروازه بان تیم پرسپولیس گفت: بندی در قرارداد بیرانوند وجود دارد که طبق آن، این دروازه بان هر موقع با پرداخت مبلغی می‌توانست از تیم ما جدا شود. به نظرم بیرانوند کار بزرگی کرد چون او می‌توانست هر لحظه از پرسپولیس برود، اما این دروازه بان به علت اینکه نقل و انتقالات به پایان رسیده بود در پرسپولیس ماندنی شد. همچنین پول انتقالش به تیم بلژیکی را به باشگاه پرسپولیس می‌دهد و او آخر فصل  نوزدهم راهی بلژیک می‌شود.

او بیان کرد: بیرانوند پیش از این هم پیشنهاد داشت و اکنون هم او را می‌خواهند. برای بیرانوند هر جا که می‌رود آرزوی موفقیت دارم. همچنین امیدوارم اتفاقات خوبی  برای این دروازه بان در نیم فصل دوم  رخ بدهد و همراه با پرسپولیس قهرمان شود و دل هواداران را شاد کند.