واکنش‌ها به مرگ ناگهانی کوبی برایانت+عکس

 خبر سقوط و درگذشت کوبی برایانت از ساعتی پیش جهان را در شوک فرو برده است.

اخبار ورزشی- کوبی برایانت اسطوره‌ی 41 ساله‌ی NBA و بسکتبال جهان در حالی که به همراه حداقل چهار نفر دیگر با هلیکوپر شخصی خود بر فراز کالاباساس پرواز می‌کرد دچار سانحه شد و سقوط کرد. آتش و دود برخاسته از محل سانحه موجب شد تا ساکنین محلی با اورژانس و پلیس تماس بگیرند. طبق گزارش‌های منتشر شده هیچکس از این سانحه جان سالم به در نبرد. مرگ 5 سرنشین این هلیکوپتر تایید شده است.

گفته می‌شود که ونسا برایانت همسر کوبی در این پرواز همراه او نبوده است. کوبی و همسرش چهار دختر دارند که کوپکترین آنها به تازگی به دنیا آمده است.
 

دلایل سقوط هلیکوپتر در حال بررسی است و هنوز دلیل این حادثه‌ی غم‌انگیز مشخص نشده است.

استفاده‌ی کوبی از هلیکوپتر برای سفر، از سال‌ها پیش و از زمانی که او برای لیکرز بازی می‌کرد معروف بود.

در حالی که جهان در شوک مرگ ناگهانی کوبی فرو رفته بسکتبالیست‌ها، ورزش‌دوستان و فوتبالیست‌ها و باشگاه‌های مختلف مشغول ابراز همدردی با خانواده‌ی او هستند.

 

اکانت رسمی باشگاه پاری‌سن‌‌ژرمن نوشته: باشگاه عمیق‌ترین همدردی و تسلیت خود را  پس از درگذشت کوبی برایانت تقدیم خانواده و دوستان او، تیم لیکرز و خانواده‌ی NBA می‌کند. روحت قرین رحمت اسطوره.

 

تونی پارکر بسکتبالیست سابق نوشته: قلب من از شنید این خبر شکسته. تو یک اسطوره‌ و دوست حقیقی بودی. روحت قرین رحمت کوبی برایانت. دعاها و همدلی من تقدیم به همسر و فرزندانش.