نارضایتی بازیکنان بارسلونا از سرمربی جدید

بارسلونا در روزهای ابتدایی سال جدید و در حالیکه در صدر جدول لالیگا قرار داشت، با تصمیمی عجیب حکم به برکناری ارنستو والورده داد تا کیکه ستین، سرمربی نه چندان مطرح هدایت این تیم را بر عهده گیرد.

اخبار ورزشی - اما نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد بازیکنان بارسلونا در همین روزهای ابتدایی انتقاداتی به سرمربی جدید وارد کرده و تغییر سیستم دفاعی را صحیح ندانسته اند.

بازیکنان باتجربه بارسلونا معتقدند بروز تغییرات زودهنگام در سیستم بازی این تیم به سود آنها نبوده و باعث بروز سردرگمی شده است. بارسا در هفته های اخیر و از زمان ورود کیکه ستین، با سیستمی متفاوت و با سه دفاع مقابل رقبا قرار می گیرد. در دو و نیم فصل حضور ارنستو والورده روی نیمکت بارسلونا، هرگز از چنین روشی استفاده نمی شد و بازیکن بارسا حس می کنند بروز چنین تغییراتی در این مقطع از فصل به ضرر آنها تمام خواهد شد.

بارسلونا در دیدار مقابل والنسیا عملکرد چندان خوبی از نظر دفاعی نداشت و تقریبا تمام طول 90 دقیقه شاهد حملات پردامنه حریف بود. شاید اگر در این دیدار درخشش خیره کننده مارک آندره تراشتگن و مهار یک پنالتی و موقعیت های دیگر رقیب رقم نمی خورد، بارسلونا با شکست سنگین تری استادیوم مستایا را ترک می کرد.