سهم بشار از انتقال بیرانوند

حسین قدوسی در باره نحوه توافق باشگاه پرسپولیس با آنتورپ بلژیک بابت انتقال رضا بیرانوند اظهار داشت: طبق توافقی که دو باشگاه با هم داشتند قرار است قسط اول رضایتنامه بیرانوند که ۱۵۰ هزار دلار است، واریز شود اما هنوز به حساب باشگاه نیامده است.

اخبار ورزشیوی افزود: طبق توافق ۲۰۰ هزار دلار دیگر بعد از اینکه بیرانوند در تست پزشکی شرکت کرد به حساب باشگاه ریخته می‌شود. البته ذکر این نکته ضروری است که با توجه به اصرار باشگاه پرسپولیس بندی در قرارداد گنجانده شد که اگر بعد از تست پزشکی بیرانوند دچار مصدومیت یا محرومیت شد، در این توافق‌نامه خدشه‌ای وارد نشود و این قرارداد به قوت خود باقی بماند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: طبق این توافق و این بند در صورتی که بیرانوند دچار مصدومیت شود، باشگاه پرسپولیس فقط مراحل درمانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عهده می‌گیرد. اما ۳۵۰ هزار دلار باقیمانده رضایت‌نامه قرار بر این شد که بعد از پایان فصل و صدور ITC بیرانوند به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود.

قدوسی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه ۱۵۰ هزار دلار اولیه قرار است به حساب باشگاه واریز شود، آیا پول بشار رسن، داده می‌شود یا خیر گفت: ما منتظر واریز این پول هستیم تا آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به بشار بدهیم.