حیدری: اطلاعی از انتخابم برای قضاوت دربی ۹۱ ندارم

درحالی که از صبح امروز(یکشنبه) مباحثی درباره انتخاب بیژن حیدری برای قضاوت شهرآورد ۹۱ پایتخت که قرار است از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه پنجشنبه ۱۷ بهمن برگزار شود مطرح شده است اما این داور بین المللی فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ما نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

اخبار ورزشی-حیدری در این گفت و گو اظهار داشت: من هم از طریق رسانه ها شنیده ام که بار دیگر برای قضاوت دیدار  پرسپولیس و استقلال انتخاب شده ام و تاکنون ابلاغیه ای دریافت نکرده ام. خودم هم منتظر هستم اگر چنین بحثی از سوی کمیته داوران قطعی شده است به من اطلاع بدهند.

او افزود: اجازه بدهید تا عصر امروز بحث قضاوت دربی را پیگیری کنم و پس از آن پاسخگو خواهم بود. شاید بحث انتخاب من گمانه زنی رسانه ها باشد و کمیته داوران تاکنون چنین تصمیمی نگرفته باشد.

او درباره اینکه در صورت قطعی شدن انتخابش به عنوان داور دربی آمادگی روحی لازم برای قضاوت بازی را دارد یا خیر گفت: من پیش از این هم در دربی تهران قضاوت کرده ام و اگر اکنون هم بحث انتخابم قطعی شود تلاشم را برای ارائه بهترین عملکرد و قضاوت عادلانه انجام می دهم.

​حیدری سابقه داوری دربی ۸۵ که در دور رفت لیگ هفدهم برگزار شد و با تک گل علی علیپور به سود پرسپولیس به اتمام رسید در کارنامه دارد.