باشگاه پرسپولیس: شرمنده بازیکنان هستیم

در باشگاه پرسپولیس گزارشات مالی از شفافیت لازم برخوردار نیست و درحالی که بازیکنان این تیم مدعی هستند که از فصل گذشته حدود 30درصد قراردادشان باقی مانده و در فصل جاری هم درصد کمتری نسبت به سایر تیم ها گرفته اند، اما برخی آمارهای منتشر شده گواه این است که مدیریت قبلی باشگاه با بازیکنان تسویه کرده و مبلغ کمی از قراردادها باقی مانده که بیشتر شامل آپشن های قرارداد می شود نه اصل قرارداد.

اخبار ورزشی- در هیات مدیره فعلی باشگاه پرسپولیس که برخی از آنها در فصل گذشته هم حضور داشتند هیچ اظهار نظر رسمی صورت نمی گیرد تا این راستی آزمایی انجام شود که مدیریت فعلی درست می گوید که بازیکنان بدهکار هستند یا مدیر قبلی تیم. در واقع این شکاف بین مدیرعامل با هیات مدیره یکی از مشکلات اصلی در باشگاه پرسپولیس است.

در این خصوص حسین قدوسی ابتدا در خصوص اینکه گفته می شود باشگاه قصد دارد قبل از دربی درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند گفت: در حال رایزنی هستیم تا با جذب منابع مالی بتوانیم از خجالت بازیکنان و کادرفنی خود در آییم. به غیر از بازیکنان و کادرفنی که پولی نگرفته اند، افشین پیروانی از این باشگاه فقط پاداش گرفته است. 

وی افزود: بازیکنان بین 10 تا 30 درصد از قراردادهای فصل گذشته خود را دریافت نکرده اند و از فصل جاری هم دریافتی کمری داشته اند. از ابتدای فصل هم فقط پاداش 4 برد را دریافت کرده اند. این مشکلات محصول بدهی های زیادی است که روی دست باشگاه مانده است. 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در کنار تولید بدهی، خرج شدن پول اسپانسر از پیش از فصل و عدم پرداخت درآمدهای باشگاه از سوی سازمان لیگ و همچنین افزایش هزینه های باشگاه باعث شده کار سخت تر شود اما با این حال انصاری فرد این شرایط بحرانی را مدیریت کرده است تا بتواند منابع مالی را تامین کند. 

قدوسی تصریح کرد: باشگاه شرمنده بازیکنان و کادرفنی. بازیکنی مثل سید جلال حسینی که در 67 دوره قهرمانی تیم نقش اساسی داشته است و همیشه رعایت مسائل اخلاقی را کرده و یا سایر بازیکنان چرا باید از فصل گذشته هنوز طلب داشته باشند؟ متاسفانه در این شرایط عنوان می شود که بازیکنان مطالبات فصل گذشته خود را دریافت کرده اند و یا می گویند که آپشن های قرارداد باقی مانده است. آیا آپشن ها جزو تعهدات باشگاه نیست؟ وقتی در قرارداد این بندها ذکر شده یعنی باشگاه موظف به پرداخت آنهاست. باشگاه پرسپولیس حتی معتقد است که باید خارج از قرارداد به بازیکنان پاداش داده می شد. 

وی تاکید کرد: برای خود ما سوال است که چه کسانی این آمارها را اعلام می کنند. باشگاه پرسپولیس از این بازیکنان حمایت می کند و ما آنها را تنها نمی گذاریم و با صدای بلند می گوییم که شرمنده بازیکنان هستیم. این تعهدات برای باشگاه پرسپولیس است و نباید بگوییم دیروز و امروز. باشگاه تعهد می دهد نه مدیر. اگر این شرایطی که اکنون در پرسپولیس است هر تیم دیگری داشت شاید جمع کردن حاشیه ها کار راحتی نبود. متاسفانه عده می خواهند آمار تخریبی علیه بازیکنان به خصوص سید جلال حسینی بدهند اما سید جلال حسینی با این آمارها تخریب نمی شود. او و سایر بازیکنان در قلب هواداران جای دارند.