شانس حضور در رئال یکبار در خانه هر بازیکنی را می‌زند

لوکا یوویچ مهاجم صربستانی باشگاه رئال مادرید که در ابتدای فصل بعد از نمایش درخشان با پیراهن اینتراخت فرانکفورت مورد توجه زیدان قرار گرفت، بعد از حضور در مادرید نمایش چندان دلچسب و رضایت بخش نداشته است.

اخبار ورزشی- این مهاجم 22 ساله در فصل جاری فرصت چندانی برای خودنمایی نداشته و همچنان با وجود مصدومیت هازارد جایی در ترکیب اصلی پیدا نکرده است.

وی در جواب سوال خبرنگار مارکا مبنی بر اینکه اگر دوباره پیشنهاد رئال را با وجود شرایط کنونی دریافت می‌کردید،بازهم به مادرید می‌آمدید گفت: طوری سوال می‌پرسید که انگار همه چیز تمام شده است و من باید در مقام یک ناکام جواب شما را بدهم.

یوویچ افزود: مدیر برنامه‌هایم و مربی بعد از پیشنهاد رئال بلافاصله با من تماس گرفتند و گفتند رئال تو را می‌خواهد، نظرت چیست؟ ابتدا گفتم الان اصلا حال شوخی ندارم و خیلی زود از لحن وی متوجه شدم که موضوع جدی است.وی خیلی سریع گفتم البته.

مهاجم صربستانی اظهار داشت: ستاره‌های بسیاری سراغ دارم که یکباره پیشنهاد رئال را یکبار رد کردند  و دیگر این شانس در خانه آنها را نزد.شانس یک بار در خانه من را زدم و من این پیشنهاد را زود قبول کردم .امیدوارم در ادامه بتوانم قابلیت خود را نشان دهم.