استوکس: منتظربازی دربی 92 هستم

مهاجم ایرلندی جدید سرخپوشان از روز چهارشنبه هفته گذشته برای نخستین بار در تمرین پرسپولیس حاضر و از سوی یحیی گل‌محمدی به سایر بازیکنان تیم معرفی شد. او در هفته جاری در تمرینات تیمش حضور مرتبی داشته است، گرچه هنوز از آمادگی بدنی ۱۰۰ درصدی برخوردار نیست. با این وجود شنیدیم یحیی گل‌محمدی برنامه ویژه‌ای برای آنتونی استوکس در بازی با استقلال در نظر گرفته و قصد دارد ۱۵ یا ۲۰ دقیقه به او بازی دهد.

اخبار ورزشی- سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد مهاجم ایرلندی تیمش از شم گلزنی بالایی برخوردار بوده و قادر است در دقایق پایانی که مدافعان استقلال خسته می‌شوند از مهارت خود استفاده کرده و دروازه حریف را باز کند. از قرار معلوم آنتونی استوکس در ۱۵ دقیقه پایانی شهرآورد به جای کریستین اوساگونا وارد زمین خواهد شد. شنیدیم گل‌محمدی این موضوع را به خود استوکس هم گفته است. استوکس بعد از جدایی از تراکتور به تیم آدنااسپور ترکیه پیوست و تنها در شش مسابقه به میدان رفت و یک گل هم زد. همچنین او در لیگ هجدهم در خط حمله تراکتور در ۲۳ بازی ۱۱ گل زد و یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران بود. حالا باید منتظر ماند و دید این مهاجم پرسروصدا همچون تراکتور انتظارات را در خط حمله پرسپولیس برآورده می‌کند یا اینکه...؟

شاید جالب باشد بدانید خود استوکس هم برای آغاز شهرآورد و بازی با استقلال بی‌تاب است. این مهاجم ایرلندی در این رابطه می‌گوید: «مشتاقانه برای شروع شهرآورد لحظه‌شماری می‌کنم. من در ایران بودم و می‌دانم این بازی چه هیجانی دارد و چقدر برای هواداران پرسپولیس مهم است. اولاً دوست دارم در استادیوم بزرگ آزادی هواداران پرسپولیس را ملاقات کنم و بعد هم جلوی استقلال و در این بازی بزرگ به میدان بروم. خودم خیلی برای این بازی انگیزه دارم و می‌بینم همبازیانم هم از انگیزه فراوانی برخوردارند. امیدوارم پرسپولیس مثل بازی با صنعت نفت آبادان از زمین بازی با استقلال هم با برد خارج شود.»