پرسپولیس برنده دربی است

سپهر حیدری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره وضعیت ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در آستانه دربی پایتخت اظهار کرد: هر ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال شرایط خوبی دارند و به نظرم یک بازی جذاب و دیدنی شاهد خواهیم بود. پرسپولیس روز‌های خوبی را با یحیی گل محمدی سپری می‌کند. این تیم در زمان کالدرون  نتایج خوبی می‌گرفت، اما زیبا بازی نمی‌کرد و هواداران راضی نبودند.

اخبار ورزشیحیدری ادامه داد: تیم پرسپولیس با حضور گل محمدی بهتر بازی می‌کند و به نظرم شرایط پرسپولیس نسبت به استقلال بهتر است. البته با وجود اینکه تیم استقلال با هدایت فرهاد مجیدی خوب بازی می‌کند، اما بازیکنان پرسپولیس با تجربه‌تر هستند و تجربه می‌تواند در دربی به پرسپولیسی‌ها کمک کند.  من با شناختی که از بازیکنان پرسپولیس دارم به نظرم آن‌ها در دربی با کیفیت بالایی بازی می‌کنند.

پرسپولیس برنده دربی است 

حیدری درباره اینکه مصدومیت دیاباته و نرسیدن این بازیکن به شهرآورد، بلوف تیم استقلال است، گفت: پرسپولیس با دیاباته و بدون این بازیکن می‌تواند استقلال را شکست بدهد. من برای دربی کری خوانی نمی‌کنم، اما دلم قرص است که پرسپولیس برنده دربی می‌شود. به نظرم پرسپولیس  با اختلاف ۲ گل برابر استقلال پیروز می‌شود.

مساوی در دربی دردی از سرخابی‌ها دوا نمی‌کند

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه چرا دربی پایتخت کسل کننده می‌شود، گفت: همیشه دربی کسل کننده نبوده است، اما این اتفاق رخ می‌دهد، چون حساسیت دربی بالا است و هیچ تیمی نمی‌خواهد در این بازی را شکست بخورد. به هر حال هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس می‌دانند که مساوی در این بازی دردی از ۲ تیم دوا نمی‌کند و هر ۲ تیم نیاز به پیروزی در این بازی دارند.

او درباره اینکه گل محمدی و مجیدی  سرمربیان پرسپولیس و استقلال کدام یک در این بازی موفق‌ می‌شوند، گفت: به نظرم یحیی گل محمدی با تجربه‌تر و فنی‌تر  از مجیدی است و در مجموع پرسپولیس از لحاظ مربی، بازیکن و هوادار یک سر و گردن بالاتر از استقلال است.

حیدری درباره اینکه نبود شجاع خلیل زاده در دربی پایتخت  به ضرر پرسپولیس است یا خیر، گفت: به نظرم کنعانی زادگان می‌تواند جای خالی شجاع خلیل زاده را پرکند و پرسپولیس این بازی را بدون دردسر پشت سر می‌گذارد. شجاع بازیکن با ارزش و باکیفیتی است، اما باید خود را کنترل کند تا هر هفته محروم نشود.

پیروزی با گل کریم باقری بهترین خاطره من از دربی است 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره بهترین و بدترین خاطره اش از دربی پایتخت بیان کرد: کریم باقری که از فاصله زیاد دروازه استقلال را باز کرد و پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک آن بازی را پیروز شد بهترین خاطره من از دربی پایتخت است. همچنین من در ۷ دربی حضور داشتم که ۵ بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید. به هر حال کریم باقری با آن گل قشنگ توانست طلسم تساوی‌ها را بشکند. تیم استقلال در دربی ۷۰ یک موقعیت نصف و نیمه داشت که همان را گل کرد و آن بازی بدترین خاطره من از دربی پایتخت است.

او درباره اینکه کسی توصیه‌ای به ۲ تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس می‌کرد  تا بازی دربی مساوی شود، گفت: اصلا به هیچ وجه توصیه‌ای به بازیکنان ۲ تیم نمی‌کردند و حساسیت دربی باعث می‌شود که این بازی مساوی شود.  بازیکنان پرسپولیس و استقلال با همه توان بازی می‌کنند و به دنبال پیروزی در دربی هستند.