بازیکنان پرسپولیس یک سر و گردن از بازیکنان استقلال بالاتر هستند

سپهر حیدری بازیکن اسبق پرسپولیس درباره دربی ۹۲ گفت: بازی داربی همیشه حساسیت‌های خودش را دارد. هردو تیم در اوج آمادگی هستند، استقلال که از زمان بازگشت مجیدی به سه پیروزی دست یافته است و پرسپولیس هم که با گل محمدی حال و روز بهتری نسبت به استقلال دارد. اگر بازیکنان دو تیم را در نظر بگیریم بازیکنان پرسپولیس در داربی با تجربه تر هستند. من خودم هفت داربی بازی کردم و این بازی قابل پیش بینی نیست ولی اگر از نظر فنی بخواهیم برنده بازی را پیش بینی کنیم، پرسپولیس وضعیت بهتری دارد و کفه ترازو به سمت این تیم است.

اخبار ورزشی- بازیکن اسبق پرسپولیس درباره تقابل فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی دو تیم اظهار کرد: مربیان ایرانی، مربیان باهوشی هستند و اگر به عملکرد گل محمدی در سال‌های گذشته نگاه کنیم، می‌بینیم که او همیشه فوتبال شناور و با تاکتیک‌های متنوع ارائه کرده است. در طرف دیگر هم فرهاد مجیدی مربی جوان و با انگیزه ای است. اگر بخواهیم این دو را مقایسه کنیم، گل‌محمدی کادر پخته‌تری نسبت به کادر حریف دارد. در کل فکر می‌کنم تک تک پست‌های پرسپولیس یک سرو گردن از استقلال بالاتر هستند. این موضوعات را به دلیل این که پرسپولیسی هستم نمی‌گویم و به نظرم پرسپولیس با اختلاف دو گل استقلال را شکست خواهد داد.

تفاوت کالدرون و گل محمدی در پرسپولیس

حیدری درباره تفاوت‌های کالدرون (سرمربی سابق پرسپولیس) و گل محمدی در پرسپولیس تصریح کرد: کالدون روی تاکتیک خاص خودش اصرار داشت و ما فوتبال زیبایی را نمی‌دیدیم و همچنین او نتیجه‌گرا بود ولی تیم گل‌محمدی علاوه بر کسب نتیجه، فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد و این همان چیزی است که هواداران پرسپولیس می‌خواهند. آقا یحیی در این دو سه هفته‌ای که به عنوان مربی پرسپولیس انتخاب شده، تاثیرات زیادی روی تیم داشته و من فکر می‌کنم که اگر این روند رو به رشد ادامه داشته باشد؛ در دو سه هفته آینده ما شرایط خیلی بهتری را در پرسپولیس شاهد باشیم.

او با بیان اینکه شجاع خلیل‌زاده بازیکن ارزشمندی برای پرسپولیس است، درباره محرومیت این بازیکن در شهرآورد تهران گفت: متاسفانه شجاع در داربی حضور ندارد ولی همه بازیکنان پرسپولیس حتی آن‌هایی که روی نیمکت می‌نشینند هم بازیکنان بزرگی هستند. کنعانی‌زادگان هم بازیکن فیکس تیم ملی و بسیار با کیفیت است و بنظرم با وجود زوج کنعانی‌زادگان و سید جلال، مطمئن باشید یک روز بی‌دردسر برای خط دفاع پرسپولیس رقم می‌خورد.

حیدری همچنین درباره عملکرد مهاجم خارجی پرسپولیس عنوان کرد: اوساگونا هنوز در تیم جا نیافتاده و امیدوارم که این اتفاق به زودی رخ دهد چون پرسپولیس در کورس قهرمانی است و هر بازی حکم فینال را برای این تیم دارد و دیگر جایی برای آزمون و خطا وجود ندارد. اوساگونا پیش از این در ذوب آهن شایستگی خود را نشان داده و می‌دانم که بازیکن توانمندی است و امیدوارم که در داربی بتواند بازی‌های گذشته را جبران کند.