پیش بینی دربی 92 توسط «هرویه میلیچ»/ پرسپولیس را با دو گل می بریم

«هرویه میلیچ» در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران درباره شرایط استقلال پیش از دربی ۹۲ گفت: من و سایر بازیکنان برای این دربی آماده هستیم. می دانیم چه بازی مهمی است. این مسابقه برای دو تیم و هوادارانشان بسیار مهم است. با یک شکل تیمی خوبی به دربی می آییم و از بردمان مطمئن هستم.

تجربه « میلیچ » از اولین دربی پرسپولیس و استقلال

اخبار ورزشی- مدافع استقلال درباره تجربه اش از نخستین دربی خود که با برد پرسپولیس تمام شد، تاکید کرد: این یک تجربه جدید و خاص بود. در ایتالیا و کرواسی دربی های زیادی بازی کرده ام ولی این یک دربی خاص بود چون ۹۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند. چه ۹۰ دقیقه بازی کنم و چه استادیوم پر باشد یا نه، برای من مهم این است که تمرکزم را حفظ کنم.

«هرویه میلیچ» استقلال دربی

میلیچ درباره بازیکنان پرسپولیس و مهاجمان سرعتی این تیم یادآور شد: من شش، هفت بازی پرسپولیس را دیده ام. می دانم که بازیکنان سرعتی  و تکنیکی در کناره ها دارند ولی مطمئنم که فرهاد مجیدی و کادرش ما را برای این بازی آماده می کند.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر غیبت شیخ دیاباته و جانشین این بازیکن گفت: برای دیاباته متاسفم که دربی را از دست داد ولی جانشین های خوبی مثل ارسلان، قائدی و تبریزی  داریم. هرکسی بازی نکند بازیکنان دیگر آماده هستند.

مدافع استقلال درباره پیش بینی اش از نتیجه مسابقه هم گفت: فکر می کنم استقلال ۲ بر صفر برنده بشود.