شیخ دیاباته سه هفته دیگر به استقلال بر می گردد

دکتر کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: کادر پزشکی و معاونت پزشکی این باشگاه همواره تلاش کرده در اسرع وقت بازیکنان مصدوم را برساند. بعضی اوقات هم ما کارهای نشدنی را شدنی کردیم. اما ماهیت مصدومیت ها با هم تفاوت دارد و همیشه نمی توان پروسه های درمانی را کوتاه کرد.

اخبار ورزشی- وی افزود: خیلی ها می گویند مصدومیت شیخ دیاباته بلوف است و او به بازی می رسد. اما اینگونه نیست. من همان شب اول هم اظهار نظر را منوط به تست های پزشکی کردم و MRI هم متاسافنه پیام های خوبی برای ما نداشت. یکی از عضلات دیاباته دچار کشیدگی گرید A شده و پروسه درمان او بین دو تا سه هفته است.

پزشک آبی پوشان در خصوص تعداد زیاد مصدومان این فصل گفت: در وهله اول باید بگویم از نظر مصدوم فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و حداقل از فصل قبل شرایط مان بهتر است. اما بعضی مواقع شرایطی ایجاد می شود که ناخواسته بر تعداد مصدومان اضافه می کند. مثل نحوه حضور ما در لیگ قهرمانان آسیا که ناچار شدیم در ۴ روز ۴ پرواز داشته باشیم و آن همه دردسر. در نهایت با تمهیدات کادر فنی، پزشکی و ماساژ نتایج خوبی گرفتیم اما مثلا مصدومیت دیاباته عوارض همان خستگی هاست.

ستوده در خصوص غلامی و یزدانی گفت: این دو بازیکن دوره مصدومیت شان به اتمام رسیده و در اختیار کادر فنی قرار دارند تا کارهای بدنی را انجام دهند.