حاشیه های بازی دربی رفت پرسپولیس و استقلال

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال روز پنج‌شنبه یکبار دیگر دربی پایتخت را برگزار می‌کنند. این اولین باری است که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی مقابل رقیب سنتی خود استقلال را هدایت می‌کند.

اخبار ورزشی- نکته مهم اینجاست که در این بازی خبری از هیچ کدام از بازیکنان حاشیه‌ساز دربی قبل نیست و تنها یک بازیکن جنجالی حضور دارد. این بازی، احتمالا یکی از کم‌ترین حواشی خود را پشت سر خواهد گذاشت.

در دربی رفت در همان ابتدای بازی محمدحسین کنعانی‌زادگان توپ را به سمت هواداران آبی شوت کرد که این موضوع باعث عصبانیت مرتضی تبریزی و در ادامه هواداران استقلال شد که در نهایت به شکستن سر مدافع پرسپولیس انجامید.

در ادامه، درگیری‌ شجاع خلیل‌زاده و سیاوش یزدانی بار‌ها فضای ورزشگاه را متشنج کرد. این دیدار در دقایق پایانی با درگیری یزدانی و فرشاد احمدزاده و دخالت عارف غلامی به بالاترین حد رسید که در نهایت باعث شد تا کمیته انضباطی غلامی و احمدزاده را با محرومیت روبرو کند.

حالا در شرایطی دربی برگشت این هفته برگزار  می‌شود که دیگر خبری از این بازیکنان در بازی نیست. غلامی و یزدانی به خاطر مصدومیت قطعا به بازی نمی‌رسند و احمدزاده هم در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شد. شجاع هم در بازی مقابل صنعت نفت آبادان با دریافت کارت زرد از حضور در دربی محروم شد تا تمام بازیکنان حاشیه‌ساز بازی قبل این بازی را از دست بدهند.

البته در این میان تنها این کنعانی است که در غیاب شجاع یکبار دیگر در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار می‌گیرد و باید دید این‌بار می‌تواند بدون حاشیه بازی را به اتمام برساند یا خیر.