ناظم الشریعه: بازی با عراق لغو شد

سید محمد ناظم الشریعه بعد از لغو بازی‌های آسیایی ترکمنستان به دلیل ویروس کرونا که در اسفند قرار بود برگزار شود، اظهار داشت: به نظر من AFC بهترین کار ممکن را انجام داد، ویروس کرونا در حال حاضر یکی از خطرناکترین بیماری‌های ممکن روز دنیا و خیلی سریع در حال گسترش در سطح جهان است و به راحتی قابل انتقال به انسان است. همیشه AFC  سلامتی ورزشکاران برایش خیلی مهم است.

اخبار ورزشی- وی در ادامه گفت:  البته تعطیلی مسابقات آسیایی برای ما هم خیلی خوب بود به این دلیل که ما بازی‌های تدارکاتی مناسبی نداشتیم در حال حاضر ما وقت مناسب داریم تا با چند تیم اروپایی مذاکره و  بازی‌های تدارکاتی خود را برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در حال حاضر کادر فنی تیم ملی با سازمان لیگ و شخص آرش جابری سرپرست و دببر سازمان لیگ همکاری خوبی دارد و طبق هماهنگی که با سازمان لیگ داشتیم قرار است که ما از روز 17 تا 25 اسفند اردوی آخر تیم ملی را برگزار کنیم و بعد از این اردو بازیکنان در اختیار باشگاه‌های خود باشند تا  مرحله دوم پلی آف برگزار شود و بعد از برگزاری این مرحله ما بازی‌های تدارکاتی و اردوی خود را مجددا برگزار کنیم. 

ناظم الشریعه همچنین در پاسخ به سوالی که آیا بازی با تیم ملی عراق که قرار بود اواخر این ماه برگزار شود در برنامه دیدارهای تیم ملی فوتسال قرار دارد،گفت:  به دلیل اینکه بازی‌های آسیایی ترکمنستان عقب افتاده و قرار است مرحله دوم پلی آف برگزار شود و ما وقت مناسب برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی داریم در حال حاضر این بازی لغو شده است.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری که آیا پاداش‌ها و حقوق معوقه کادر فنی پرداخت شده گفت: جا دارد از جناب شکوری دبیر کل فدارسیون فوتبال و سلیمانی امور مالی این فدراسیون تشکر قدردانی داشته باشم بله نیمی از پاداش‌ها پرداخت شد و قرار است بقیه پاداش‌ها و حقوق کادر فنی را تا قبل از بازیهای آسیایی پرداخت کنند.

ناظم الشریعه همچنین در مورد جلسه ای که با حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال داشتند گفت: خدا را شکر جلسه خوبی با بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال داشتیم و وی در این جلسه قول هر گونه کمک و همکاری را دادند و در پایان قرار شد فدراسیون با هماهنگی با وزارت ورزش با توجه با جلسه‌ای که با شخص سلطانی فر وزیر ورزش در شیراز داشتم  مشکلات تیم ملی را مرتفع کند.