بازیکنان پارس جنوبی: مقابل سایپا حاضر نمی‌شویم

اعضای تیم پارس جنوبی جم با انتشار بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار دادند، کناره‌گیری خودشان از دیدار مقابل سایپا در مسابقات لیگ برتر را اعلام کردند.

اخبار ورزشی- متن بیانیه به شرح زیر است:

هواداران وفادار، نجیب و شریف باشگاه بزرگ پارس جنوبی جم ؛ ما بازیکنان ، کادر فنی ،پزشکی و تدارکات پارس جنوبی جم در یک سال اخیر ، علی رغم عدم انجام تعهدات و وعده های داده شده به امید حفظ و ارتقا جایگاه تیم فوتبال پارس جنوبی جم و با امید به خوشحال کردن شما عزیزان همراه و  کنار مردم شهر جم بودیم. 

با تخصیص  بودجه اخیر به باشگاه پارس جنوبی جم انتظار تسریع در پرداخت ها و ایجاد انگیزه در بازی شش امتیازی مقابل سایپا را داشتیم تا بتوانیم دوباره باعث شادی شما شویم. 

 متاسفانه در کمال ناباوری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از واریز  بودجه مصوبه به این باشگاه به بهانه‌های گوناگون امتناع می ورزد این درحالیست که هردو سهمیه استان بوشهر درلیگ برتر در  شرایط سختی بسر می برند و نیاز به وفاق استانی دارند.

 از همین روی ما بازیکنان ، کادرفنی ،پزشکی تدارکات بعداز استعفای مدیرعامل موقت و سرپرست باشگاه به نشانه اعتراض برای  احقاق حق خودمان و هواداران دلسوز و متعصب باشگاه بزرگ پارس جنوبی جم از ادامه تمرینات خودداری کرده و در دیدار پیش روی مقابل سایپا حاضر نخواهیم شد تا شاید تلنگری باشد برای مسئولانی که برای نشاط اجتماعی و همدلی خانواده بزرگ ورزش در آستانه دهه مبارک فجر ارزشی قایل نیستند.