تمجید پیشکسوت سرخ ها از پرسپولیس گل محمدی

ناصر محمدخانی درباره داربی ۹۱ اظهار کرد: بازی‌های پرسپولیس و استقلال همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد هیچ وقت فرقی ندارد کدام تیم بالا و پایین جدول باشد و این مساله روی داربی تاثیری نمی‌گذارد چون پیروزی در این بازی برای هواداران بسیار مهم است و به همین خاطر تیم‌ها با انگیزه زیادی وارد بازی‌ می‌شوند تا فارغ از هر شرایطی که در جدول دارند برنده بازی بشوند. به همین خاطر نمی‌شود داربی را با بازی‌های دیگر مقایسه کرد این بازی واقعا تفاوت دارد.

اخبار ورزشی- او افزود: البته ما در شرایط کنونی می‌بینیم که پرسپولیس از نظر نتیجه گیری شرایط خوبی دارد. زمانی که آقای کالدرون از تیم جدا شدند شاید برخی تصور می‌کردند پرسپولیس نتواند عملکرد نیم فصل نخست خود را دوباره ارائه کند اما یحیی گل محمدی که از مربیان خوب و با تجربه لیگ است به خوبی توانست اوضاع را مدیریت کند و می‌ببینیم پرسپولیس چقدر هم خوب بازی می‌کند من فکر می‌کنم با این  شرایط فردا می‌توانیم انتظار یک بازی جذاب و تماشایی را از پرسپولیس داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره خاطراتش از داربی‌های قبلی‌اش گفت: همه بازی‌های که با استقلال برگزار می‌شوند برای ما خاطره است اما بازی سال ۱۳۶۵ که  با سه گل پیروز شدیم را فراموش نمی‌کنم چون مرد اول میدان بودم در آن بازی یک پنالتی گرفتم؛ یک گل زدم و یک پاس گل هم دادم.

این پیشکسوت تیم پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که پیش بینی‌اش از دربی 92 چیست؟ اظهار کرد: واقعا پیش‌بینی کردن چنین بازی سخت است. همان‌طور که گفتم هر دو تیم برای کسب پیروزی وارد بازی می‌شوند و نتیجه معمولا به تیمی تعلق می‌گیرد که بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. من فکر می‌کنم هر یک از تیم‌ها بتواند بهتر از موقعیت‌های خود استفاده کند و گل بزند برنده می‌شود.