کفه ترازو به سمت پرسپولیس سنگین‌تر است

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط ۲ تیم استقلال و پرسپولیس پیش از شهرآورد اظهار داشت: هر ۲ تیم چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ جسمانی در سطح بالایی قراردارند. انتظار می‌رود با توجه به بازیکنان با کیفیت و شرایط رقابتی این ۲ تیم در جدول لیگ برتر، بازی خوبی را شاهد باشیم. کفه ترازو را به سمت تیم پرسپولیس سنگین‌تر می‌بینم و پیش بینی میکنم این تیم با نتیجه یک بر صفر برنده دربی باشد.

اخبار ورزشی- مربی سابق پرسپولیس بیان داشت: در این بازی مربیان نقش بسزایی دارند و با استفاده فنی از بازیکنان و پیاده کردن تاکتیک‌های خود می‌توانند برنده شهرآورد باشند. از طرف دیگر بازیکنان نیز باید دستورات مربی را در زمین اجرا کرده و بازی خوب و روانی از خود ارائه دهند.

درخشان درباره شرایط ۲ تیم با مربیگری یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی اظهار داشت: خیلی زود است که راجب عملکردشان قضاوت کنیم. هنوز رقابت‌های زیادی از جمله لیگ قهرمانان آسیا را پیش‌رو دارند و برای ارزیابی عملکردشان باید تا آخر‌ فصل منتظر ماند.

کارشناس فوتبال درباره ترکیب احتمالی ۲ تیم در بازی فردا بیان داشت: در فوتبال مربیان، به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زنند مگر این که شرایط خاصی پیش بیاید. با توجه به برد ۲ تیم در بازی‌های گذشته خود، فکر می‌کنم با همان ترکیب‌ها وارد زمین شوند.

او درباره غیبت شجاع خلیل‌زاده و شیخ دیاباته در شهرآورد گفت: در تیم پرسپولیس محمد حسین کنعانی زادگان به خوبی جای شجاع خلیل‌زاده را پر خواهد کرد. در تیم استقلال هم قطعا کادر فنی بازیکن مناسبی را برای جایگزینی دیاباته انتخاب خواهد کرد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره خاطرات تلخ و شیرینش از دربی گفت: من هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی همیشه خاطرات خوبی از دربی داشته ام. از شیرین‌ترین خاطرات من در دوران بازیگری، شهرآورد ۲۷ بود که با سه گل پیروز شدیم و از بهترین خاطرات دوران مربیگری شهرآورد ۴۳ بود که بازهم با سه گل برنده شدیم. خاطره تلخ من از دربی هم باخت یک بر صفر در شهرآورد ۲۶ بود. اما یکی از جذاب‌ترین دربی‌ها که شاهد آن بودم دربی ۷۴ بود که پرسپولیس با زدن سه گل بازگشتی شکوهمند داشت.

او در پایان گفت: برای تیم حریف کری نمی‌خوانم. امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم که دور از تنش باشد و همه از آن لذت ببرند.