شانس اصلی گلزنی پرسپولیس در دربی 92

مهدی ترابی بدون شک یکی از ستاره‌های پرسپولیس در این فصل لیگ برتر بوده است. بازیکنی که تا اینجا ۷ گل برای تیمش زده به طور حتم یکی از شانس‌های اصلی گلزنی در شهرآورد به حساب می‌آید.

اخبار ورزشی- قبل از بازی دربی ۹۲ دو تیم بزرگ پایتخت، گفت‌وگویی با مهدی ترابی بهترین گلزن این فصل سرخپوشان انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:
*مهدی، شرایط تیم قبل از بازی حساس امروز چطور است؟
خدا را شکر همه چیز خوب است. بعد از بازی مقابل صنعت نفت تمرینات مناسبی انجام دادیم و آماده‌ایم تا با ارائه یک بازی خوب ۳ امتیاز این دیدار مهم را بگیریم.
*استقلال را چطور می‌بینی؟
استقلال تیم خوب و باکیفیتی است و در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته و ما برای این تیم احترام زیادی قائلیم. شرایط شهرآورد همیشه خاص است و حساسیت در آن موج می‌زند به همین خاطر باید حواس‌مان کاملاً جمع باشد و با تمرکز بالا بازی کنیم.

مهدی ترابی دربی 92
*حتماً می‌دانی هر تیمی برنده شهرآورد شود، حداقل تا پایان فصل بیمه می‌شود.
بله، قطعاً همین‌طور است و در حساسیت این بازی هیچ شکی وجود ندارد و ما هم می‌خواهیم با تمام وجود برای پیروزی تلاش کنیم تا هواداران‌مان خوشحال شوند.
*تیم شما در حال حاضر صدرنشین لیگ است و مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید. چقدر امیدوار به پوکر قهرمانی هستید؟
واقعیت این است که ما در هر سه جام مدعی قهرمانی هستیم و همه جام‌ها را می‌خواهیم. از اول فصل هدف‌مان قهرمانی چهارم بود که امیدوارم با تلاش بچه‌ها، کادر فنی و مدیریت به هدف خود برسیم و جام را به هواداران هدیه بدهیم.
*سیدجلال گفت مشکلات زیاد است، ولی برای شهرآورد همه آن‌ها را کنار می‌گذاریم و فقط تمرکزمان روی بازی است.
دقیقاً همین‌طور است. شرایط را درک می‌کنیم و تمام تمرکزمان روی شهرآورد است. امیدوارم در این دیدار نتیجه دلخواه را بگیریم.
*نتیجه را چند-چند پیش‌بینی می‌کنی؟
نتیجه را که نمی‌شود پیش‌بینی کرد. خیلی سخت است که بگویم بازی چند- چند می‌شود، فقط امیدوارم تیم ما برنده شهرآورد باشد.
*تو بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل هستی. چقدر امیدواری در بازی امروز دروازه حسینی را باز کنی؟
من فقط وظیفه‌ام را انجام دادم. بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و من زحمات آن‌ها را تبدیل به گل کردم. گلزنی در شهرآورد فوق‌العاده است و من هم مثل سایر بازیکنان دوست دارم گلزنی در این بازی را تجربه کنم، ولی مهم‌تر از گلزنی من، پیروزی و موفقیت پرسپولیس است.