نوراللهی: مهم این است که نباختیم

احمد نورالهی پس از تساوی 2 بر 2 تیم‌های استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: به نظرم بازی خیلی قشنگی بود. می‌توانستیم در این مسابقه به پیروزی هم برسیم. اواخر بازی فشار زیادی به حریف وارد کردیم و استقلال هم عقب نشسته بود.

اخبار ورزشی - به نظر من استقلال در نیمه اول بهتر بازی کرد و بیشتر در ضدحملات از تکنیک و سرعت قائدی استفاده می‌کرد که موفق هم بودند، اما تجربه پرسپولیس خیلی به کمک این تیم آمد و در نیمه دوم توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. خدا را شکر که توانستیم به گل دوم برسیم و فکر می‌کنم همه از دیدن این مسابقه لذت بردند.

وی در مورد غیبت شجاع خلیل‌زاده، خاطرنشان کرد: شجاع بازیکن مهمی است؛ البته آقا سید و کنعانی‌زادگان هم امروز در خط دفاعی خیلی خوب کار کردند. امیدوارم شجاع زودتر به ترکیب بازگردد. مهمترین چیز در بازی امروز این بود که بازی را نباختیم و خدا را شکر که مساوی شد. شاید اگر 5 دقیقه دیگر وقت داشتیم به پیروزی هم می‌رسیدیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص عملکرد تیم داوری، عنوان کرد: داوری خوب بود و مشکلی نداشت. در اواخر بازی همه دیدند که چقدر به استقلال فشار آوردیم  و به گل هم رسیدیم. هفته بعد هم باید با سپاهان بازی کنیم و سپس خود را برای بازی‌های آسیایی آماده کنیم.