درودگر: قرارداد اسکوچیچ ۲۰۰ هزار دلار است

صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی  فدراسیون فوتبال  اظهار داشت: در سایت فدراسیون فوتبال ۳ مزایده اعلام کردیم. یکی درباره توپ‌های فصل بعد لیگ برتر، یکی درباره فرصت‌های هواداری و دیگری هم درباره تبلیغات تیم ملی است. ما در حال آماده کردن کار‌های مربوط به توپ‌های فصل بعد لیگ برتر فوتبال هستیم.

اخبار ورزشی - او درباره اینکه چرا این سازمان به یک باره تصمیم گرفت ۳ فراخوان را پشت سر هم اعلام کند بیان کرد: این سوال از اساس مشکل دارد. اگر ما ۲ تا فراخوان می‌زدیم، می‌گفتید چرا ۲ تا اگر ۴ تا فراخوان می‌دادیم، آن وقت می‌گفتید چرا ۴ تا. به هر حال ما باید یک روزی این فراخوان‌ها را اعلام می‌کردیم و به همین علت تصمیم گرفتیم که ۳ فراخوان را پشت سر هم در سایت فدراسیون اعلام کنیم.

درودگر درباره رقم قرارداد دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی گفت: رقم قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی فوتبال حدود ۲۰۰ هزار دلار (۱۳/۵۰۰ تومان) است.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی جدید تیم ملی فوتبال با تصمیم مجمع و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال انتخاب شد. تغییر اعضای سازمان اقتصادی هم باید با تصمیم اعضای مجمع و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صورت بگیرد.

درودگر درباره اعضای سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال هم اظهار داشت: اسماعیل خلیل زاده، محمود اسلامیان و بنده به عنوان ۳ عضو اصلی این سازمان هستیم.

او درباره اینکه چرا نام این افراد از طریق سایت فدراسیون فوتبال اعلام نشده خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه اساسنامه این سازمان کمی دچار مشکل بود ما آن را برای اصلاح فرستادیم و به محض اینکه اصلاحات انجام بشود نام این افراد هم بر روی سایت فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.