اسکوچیچ در تیم ملی ایران موفق می‌شود

مازیار زارع با اشاره به‌تساوی ملوان مقابل مس کرمان اظهار کرد: دو تیم بازی فیزیکی از خود به نمایش گذاشته و با ذهنیت پیروزی وارد زمین شدند؛ موقعیت زیادی در بازی به دلیل نبرد پایاپای خلق نشده و هر تیم کمتر از انگشتان یک دست صاحب موقعیت خطرناک شد.

اخبار ورزشی- وی با تأکید بر اینکه شرایط جوی بر کیفیت بازی تأثیر منفی گذاشت، افزود: تقسیم امتیازات مسابقه بین دو تیم مس و ملوان عادلانه بوده و هیچ‌یک از دو تیم برای تساوی وارد زمین نشدند؛ ملوانان با این تساوی ۲۲ امتیازی شده و برای نبرد سنگین مقابل گل ریحان در کرج آماده می‌شود.

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به اینکه اسکوچیچ در تیم ملی ایران هم مثل تیم‌های باشگاهی موفق می‌شود، گفت: بنده افتخار شاگردی این مربی را داشته و با خصوصیات فنی و اخلاقی اسکوچیچ آشنا بوده و این مربی در سطح بالایی قرار دارد؛ حمایت دوستداران فوتبال و اصحاب رسانه از اسکوچیچ می‌تواند تأثیر بسزایی در پیشبرد اهداف تیم ملی داشته و ما را به موفقیت رهنمون کند.

زارع با بیان اینکه مصدومان ملوان رو به بهبودی هستند، تصریح کرد: بازیکنان تیم‌مان با مصدومیت‌های سفت و سختی مواجه شده‌اند و دکتر صیاد و دکتر جلالی پزشکان تیممان تلاش مضاعفی برای رساندن این بازیکنان به شرایط مسابقه از خود به خرج می‌دهند.

تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل مس کرمان به‌تساوی بدون گل دست‌یافت.