استقلال بازی های راحت تری نسبت به پرسپولیس در لیگ قهرمانان دارد

غلامرضا فتح آبادی ددر خصوص اولین بازی  استقلال  در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظر من تیم‌هایی که در مرحله پلی‌آف وارد این مسابقات شدند در گروه‌های راحت‌تری قرار گرفتند، استقلال و شهرخودرو به مراتب بازی‌های آسانتری نسبت به  پرسپولیس  و سپاهان دارند و به همین دلیل باید طوری عمل کنند که به راحتی از گروه خود صعود کنند.

اخبار ورزشی - وی ادامه داد: استقلال قطعا بازی سختی در عراق خواهد داشت. ما نباید به جدول لیگ عراق نگاه کنیم که تیم الشرطه در میانه جدول قرار دارد، آنها فیزیکی بازی می‌کنند و از بازیکنان خارجی بهره می‌برند پس نباید این تیم را دست‌کم گرفت. اینکه بازی را از کربلا به اربیل بردند به خاطر هواداران زیاد ایرانی در کربلا بود که آنها نمی‌خواستند تعداد ایرانی‌ها در استادیوم زیاد باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال بیان کرد: امیدوارم استقلال بعد از بازی سنگین دربی توانسته باشد ریکاوری خوبی داشته باشد چون فاصله بازی‌ها کم است و احتمال مصدومیت بازیکنان زیاد است و در این مواقع ریکاوری بسیار در تیم تاثیرگذار است. 

وی در پایان درباره غیبت دیاباته هم تصریح کرد: ارسلان مطهری بهترین خرید ایرانی چند سال اخیر استقلال است و توانسته خوب جای دیاباته را پر کند و حتی می‌تواند در تیم ملی به ما هم کمک کند، مجیدی اصلا دغدغه غیبت دیاباته را نخواهد داشت چون هم مطهری و هم قائدی در حال حاضر در بهترین فرم فوتبال خود قرار دارند.