بازیکنان استقلال مراقب باشند

ستار همدانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل الشرطه عراق در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: استقلال بعد از یک دربی خوب به استقبال این بازی می‌رود. اگر بازیکنان تمرکز بالا و دقت بیشتری داشتند، می‌توانستند برنده دربی باشند. این بازی می‌توانست روند رو به رشد استقلال را ادامه دهد و مسیر دیدارهای بعدی را هموارتر کند، اما فوتبال است و زیبایی‌هایش به رخ دادن اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی.

اخبار ورزشی- وی در ادامه افزود: استقلال مصدومان زیادی داشت و دست کادر فنی برای استفاده از نیمکت خود بسته بود.  شاید برخی افراد بگویند تعویض‌های استقلال نیز اشتباه بود، اما مربی در آن لحظه به خاطر آشنایی با توانایی‌های بازیکنانش، بهتر می‌تواند تصمیم بگیرد و باید حق را به سرمربی داد. در کل دربی قشنگی را دیدیم، چون چهار گل داشت و حتی دو تیم می‌توانستند گل‌های بیشتری رد و بدل کنند. این تساوی، حس برد و باخت را به طرفداران داد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به گل خوردن آبی‌پوشان در دقایق پایانی بازی برابر پرسپولیس گفت: بازیکنان استقلال باید تمرکز بیشتر داشته باشند، چرا که این لحظه‌ها تعیین‌کننده یک تیم برای رسیدن به قهرمانی است. شاید شاگردان مجیدی در آخر فصل، حسرت این دو امتیاز را بخورند. مشابه این اتفاق در بازی با فولاد خوزستان، ماشین‌سازی تبریز، ذوب‌آهن و ... رخ داد و دقایق پایانی گل خوردند. وقتی پایان فصل می‌شود، ممکن است حسرت امتیازات از دست رفته را بخورند، بنابراین بهتر است تمرکز بیشتری داشته باشند.

همدانی در خصوص دیدار استقلال با الشرطه عراق تصریح کرد: استقلال در دو بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا هشت گل زد که نشان از صلابت و انگیزه بازیکنان بود و قصد داشتند در آسیا هنرنمایی کنند. فوتبال عراق به فوتبال ما نزدیک است و بازیکنان استقلال باید مراقب این تیم باشند. پیروزی در اولین دیدار اهمیت زیادی دارد، چون وقتی استقلال به پیروزی برسد، سایر تیم‌ها روی این تیم حساب باز می‌کنند. بازیکنان استقلال باید اهمیت بازی نخست در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی را درک کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال پس از بلبشویی که در نیم‌فصل داشت، به انسجام خوبی رسیده است و امیدوارم همه با اتحاد و همبستگی کمک کنند تا راهش را ادامه دهد. حیف است این تیم آسیب ببیند، چرا که هواداران، آن را دوست دارند، تیمی که فوتبال خوبی بازی می‌کند. این تیم انرژی خوبی دارد و امیدوارم با این انرژی از سوی بازیکنان و هواداران بتواند در لیگ برتر و حتی آسیا قهرمان شود.