الدحیل تیم قدرتمندی است اما ما ترسی نداریم

محمد نادری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ، درباره آخرین شرایط تیم اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت خیلی خوبی داریم و چندین هفته است که نتایج خوبی کسب می‌کنیم. در نیم‌فصل اول ‌با تلاش همه و کمک هواداران قهرمان نیم‌فصل شدیم و از زمانی که آقای گل‌محمدی و کادر جدید آمده‌اند هم روند خوبمان را حفظ کرده‌ایم و به دنبال موفقیت در هر سه جام هستیم.

او درباره دربی و شرایط آن دیدار گفت: به‌نظر من پرسپولیس می‌توانست برنده آن بازی باشد چرا که در هر دو نیمه بر توپ و میدان مسلط بودیم و بهتر از حریف کار کردیم. گل‌هایی که خوردیم کار را سخت کرد اما در نهایت توانستیم جبران کنیم و خوشحالم که هواداران ناراحت به خانه نرفتند.

محمد نادری درباره عملکرد خودش در دربی گفت: وقتی من و بشار داشتیم به زمین می‌رفتیم آقا یحیی گفت بدون ترس رو به جلو بازی کنید و با اینکه در لحظه تعویض ۲-۱ عقب بودیم گفت فقط بروید که بازی را ببرید. ما هم تمام تلاشمان را کردیم و به نظرم چندین بار دفاع چند لایه استقلال را جا گذاشتیم. من تمام تلاشم را کردم و سرمربی تیم باید از عملکردم راضی باشد.

مدافع پرسپولیس درباره دیدار سه‌شنبه با الدحیل هم گفت: تیم قدرتمندی هستند و در حال حاضر هم در صدر جدول لیگ قطر قرار دارند. قطعا بازی سختی است و باید همه دستورات کادر فنی را اجرا کنیم تا با دست پر از زمین خارج شویم. آنها مهاجمان خوبی مثل مانژوکیچ دارند اما ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و می‌خواهیم از همین ابتدا شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. فشردگی بازی‌ها زیاد است و کارمان سخت می‌شود اما با تلاش زیاد و حمایت هواداران می‌توانیم این چند بازی سخت را پشت سر بگذاریم.