اکبری: از انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی نگران بودم

یدالله اکبری، پیشکسوت استقلال عقیده دارد این تیم در دیدار‌های دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا با استفاده از امتیاز میزبانی می‌تواند شرایط خوبی برای صعود رقم بزند.
استقلال را در دیدار مقابل الشرطه چگونه ارزیابی کردید؟
اخبار ورزشی -استقلال سوار بر بازی بود و بیشتر توپ و میدان در اختیار استقلال بود، اما زمین ناهموار و مصدومیت قائدی و بعضی از مشکلات دیگر موجب شد تا بازیکنان استقلال نتوانند خواسته‌های کادر فنی را به نحو احسن اجرا کند.
اما انتظار از استقلال این بود که مقابل تیم الشرطه موفق شود؟
بازی در زمین حریف برگزار می‌شد. تیم عراقی هم چند ملی‌پوش داشت و زمین ناهموار تیم عراقی هم اجازه نداد تا خواسته‌های کادر فنی استقلال به نحو احسن اجرا شود. با این وجود من معتقدم که استقلال در بازی بعدی‌اش مقابل تیم الاهلی به‌مراتب راحت‌تر و بهتر بازی خواهد کرد و شانس نتیجه‌گیری‌اش هم بیشتر است.
چرا بازیکنان جایگزین نظیر تبریزی نتوانستند در خط حمله پاسخ اعتماد کادر فنی استقلال را بدهند؟
بازیکنان جایگزین در استقلال باید تلاش بیشتری به خرج دهند و مانند بازیکنان حرفه‌ای اروپایی وقتی بازی می‌کنند با تمام وجود تلاش کنند تا ارزش‌های خودشان را نشان داده و به نوعی خود را به کادر فنی تحمیل کنند. نباید بازیکن وقتی بازی نمی‌کند در صورت بازی کردن ارزش‌های خودش را نشان ندهد.
تغییر در رویه بازی استقلال را به چه دلایلی نسبت می‌دهید؟
استقلال بازیکنان خیلی خوبی دارد. مصدومیت دیاباته و قائدی و از سوی دیگر غلامی، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی موجب شده تا دست مربیان کمی بسته باشد و روی نیمکت هم بضاعت چندانی برای تعویض وجود نداشته باشد. به همین دلیل است که شاید استقلال کمی از تیمی که بی‌محابا حمله می‌کرد و تیم‌های حریف را در لیگ برتر تحت فشار قرار می‌داد فاصله گرفته است.
برای کادر فنی استقلال چه توصیه فنی دارید؟
زمانی که فرهاد مجیدی انتخاب شد کمی به دلیل تجربه کم این مربی نگران استقلال بودم، اما وقتی مجید نامجو مطلق به کادر فنی استقلال اضافه شد خیالم راحت شد مربی که واقعاً فنی و کامل است و حضورش برای کادر فنی استقلال غنیمتی محسوب می‌شود.