موسوی: با لهستانی‌ها مشکلی نداریم

سید محمد موسوی، مدافع ایرانی تیم والیبال  اولیشتن در مصاحبه‌ای با یک سایت لهستانی درمورد دیدارهای تیم ملی ایران و لهستان و حاشیه‌های آن صحبت کرد.

اخبار ورزشی - وی اظهار داشت: در بازی‌های تیم‌های ایران و لهستان همیشه یک یا دو بازیکن لهستانی موجب ایجاد تنش در مسابقه می‌شدند. ما نه تنها با لهستان که با هیچ تیم دیگری مشکلی نداریم. ما در گذشته بارها با لهستان بازی کرده‌ایم و هیچ اتفاقی هم نیفتاده است، اما فکر می‌کنم همه چیز از بازی در المپیک 2016 ریو آغاز شد.

موسوی گفت: نمی‌خواهم بگویم که چه کسی مقصر است، اما قطعاً همه حرکات دو بازیکن مدنظرم را دیده‌اند. آنها بعد از مسابقات هم رفتار خوبی نداشتند و در مقابل ما هم شاید کمی بیش از حد عصبی شدیم. واقعاً اینگونه نیست که ما لهستانی‌ها را دوست نداشته باشیم؛ برای نمونه می‌توانم به میلاد عبادی‌پور اشاره کنم که چند سال است که در پلاس‌لیگاتوپ می‌زند. ما دوستان زیادی در لهستان داریم.

مدافع ملی‌پوش تیم والیبال اولیشتن عنوان کرد: لوکاس ژیگادلو، پاسور سابق تیم ملی والیبال لهستان که سابقه بازی در ایران را دارد از دوستان خوب من است. من چند سال با وی در یک تیم بازی کردم و هنوز هم با وی در ارتباط هستم. او علاقه زیادی به آبگوشت (غذای اصیل ایرانی) بود و همیشه در رستوران‌ها این غذا را سفارش می‌داد. ضمن اینکه او از بازی در سالن ورامین می‌ترسید، چراکه هواداران این تیم بسیار پرشور هستند. ما هم همیشه در این خصوص با وی شوخی می‌کردیم. ضمن اینکه او هم در این بازی معمولاً خوب بازی نمی‌کرد.

موسوی درمورد رابطه‌اش با کوبیاک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان و اینکه آیا با او دست خواهد داد یا خیر، تصریح کرد: ما بازیکنان حرفه‌ای هستم و همیشه به طرف مقابل خود احترام می‌گذاریم. من قصد دوستی با کوبیاک را ندارم، اما به او احترام می‌گذارم، چراکه والیبالیست خوبی است، اما گاهی رفتار حرفه‌ای ندارد.