واکنش مدیر عامل سپاهان به احتمال تغییر نتیجه بازی با العین

مسعود تابش در خصوص برتری ۴ بر صفر تیم فوتبال  سپاهان ایران مقابل  العین امارات در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما تیم خوبی داریم. با اینکه ولسیانی و مهدی‌زاده را در اختیار نداشتیم، اما بچه‌های ما عالی بازی کردند و با انگیزه بالا در زمین ظاهر شدند.

اخبار ورزشی- وی افزود: پیش از مسابقات، بازیکنان توجیه شده بودند که سپاهان قرار است به عنوان یک مدعی و قدرت پا به لیگ قهرمانان آسیا بگذارد. به همین دلیل بازیکنان با اعتماد به نفس بالایی به مصاف العین رفتند و یکی از یکی بهتر بودند. العین تیمی است که هزینه زیادی کرده و در بازی‌های اخیر خود هم نتایج قابل قبولی کسب کرده است. با این حال ما از اعتبار فوتبال ایران دفاع کردیم و امیدوارم این نتایج خوب ادامه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه آیا بعد از پیروزی مقابل العین پاداش به بازیکنان پرداخت یا خیر و اینکه آیا بعد از بازی با السد هم در صورت برد پاداش می‌دهید یا خیر، تصریح کرد: بعد از برد مقابل العین پاداشی که از قبل پیش‌بینی آن را کرده بودیم به اعضای تیم پرداخت کردیم. مطمئنا در صورتی که مقابل السد هم به پیروزی برسیم پاداش می‌دهیم. این پاداش‌ها مثل بازی‌های لیگ برتر طبق آیین‌نامه باشگاه پرداخت می‌شود.

تابش در مورد اینکه العینی‌ها معتقد بودند سعید آقایی از این بازی محروم بوده و نباید به میدان می‌رفته است، گفت: با توجه به اینکه ما تجربه تلخی از گذشته داشتیم، پیش از آغاز مسابقات برای همه بازیکنان‌مان استعلام لازم را گرفته بودیم و می‌دانستیم که آقایی هم مشکلی برای بازی ندارد. آقایی فقط یک اخطار از قبل داشت. استعلام ما مکتوب است و ناظر بازی هم در جریان بود.

وی در مورد بازی بعدی سپاهان مقابل السد قطر و رویارویی تیمش با تیم ژاوی، تصریح کرد: السد هم تیم خوبی است، اما ما در دوره‌های قبلی هم با این تیم بازی کردیم و آنها برای ما ناشناخته نیستند. مطالعات و آنالیز‌های لازم برای این بازی توسط کادرفنی انجام شده است. امیدوارم مقابل این تیم هم یک بازی آبرومندانه و در حد فوتبال ایران انجام دهیم و نتیجه خوبی هم بگیریم. سرمربی این تیم ژاوی است، اما نام‌ها تعیین‌کننده نیستند. هستند مربیانی که نام بزرگی ندارند، اما عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند. ما برای ژاوی احترام زیادی قائل هستیم و برای او در ادامه راهش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره ترک اردوی تیمش و بازگشت به ایران در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل مشغله کاری مجبور شدم روز چهارشنبه بعد از بازی با العین به ایران برگردم و امور باشگاه را انجام دهم. احتمالا روز دوشنبه دوباره به اردوی تیم در قطر ملحق می‌شوم. امیدوارم سایر تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان هم نتایج خوبی کسب کنند، چون همه آنها مثل یک تیم ملی برای نام ایران باید تلاش کنند. ان‌شاءالله همه نماینده‌های ایران نتایج خوبی کسب کنند تا به AFC و فوتبال آسیا نشان دهیم آنها به تیم‌های ایرانی نیاز دارند و بتوانیم از حق‌وحقوق خودمان استفاده کنیم.