بازگشت دوباره علیرضا بیرانوند به اوج ؟

هنوز واکنش علیرضا  بیرانوند  در برابر ضربه سر ژاوی از خاطر پرسپولیسی ها نرفته است. واکنشی استثنایی که زمینه ساز صعود سرخپوشان به فینال شد. با این حال، بیرانوند در این فصل آن بیرانوند همیشگی نبوده و شاید یکی از دلایل ناکامی پرسپولیس در اولین گام لیگ قهرمانان فصل جدید هم همین مسئله بوده است.

اخبار ورزشی- این دروازه بان ملی پوش که در حضور کالدرون حتی یک مقطع نیمکت نشین هم شد،در حضور گل محمدی هم نتوانسته دوباره به روزهای خوب بازگردد. در اولین تجربه حضور در  لیگ قهرمانان آسیا  این فصل هم بیرو دو گل دریافت کرد تا همچنان در ثبت کلین شیت ناکام بماند.

این در حالی است که حضور یک بیراوند آماده چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ روحی می تواند نقشی کلیدی در موفقیت آسیاییی سرخپوشان ایفا کند. او همان کسی است که نقشی کلیدی در فینالیست شدن سرخپوشان ایفا کرد و تنها پرسپولیسی است که در دو فصل اخیر شانس جدی برای کسب جایزه بهترین بازیکن سال آسیا بوده است. علیرضا بیرانوند فصل بعد راهی اروپا خواهد شد و حتی در صورت رسیدن سرخپوشان به مراحل نهایی لیگ قهرمانان، این تیم را همراهی نخواهد کرد. با این حال، بیرو در چند ماه آینده این فرصت را دارد که یک بار دیگر توانایی های خود را نشان دهد و خاطره اش را بیش از پیش در ذهن هواداران سرخپوشان حک کند.