استقلال یک مدیرعامل پولدار و مقتدر می‌خواهند

عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره استقلال می‌گوید من عضو رسمی نیستم و حکم ندارم و به عنوان یک هوادار به استقلال کمک می‌کنم. مشابه همین حرف را علی فتح‌الله زاده هم می‌زند. او ضمن تشکر از وزیر می‌گوید فقط به عنوان مدیرعامل می‌تواند مفید باشد نه عضو هیئت مدیره!

اخبار ورزشی- در هیئت مدیره استقلال و در ظاهر امثال کامران منزوی، اسماعیل خلیل‌زاده، علی فتح‌ا... زاده، عبدالرضا موسوی و مهدی شریفی (عضو جدید) حضور دارند، اما عملاً نه جلسه‌ای برگزار می‌شود و نه اقدام خاصی صورت می‌گیرد. اکثر این افراد البته دغدغه دارند، ولی به هر حال برای پول خرج کردن آن هم به صورت قانونی معذوراتی دارند که خروجی‌اش می‌شود نرفتن سعید رمضانی به کویت و ماندن لباس‌های زمستانی تیم در گمرک فرودگاه!

استقلال در ظاهر هیئت مدیره دارد، اما در واقع ندارد و کسی به آن صورت قبول مسئولیت نمی‌کند. از مدیرعامل رسمی هم که خبری نیست و یکسری کار‌ها را اسماعیل خلیل‌زاده به عنوان سرپرست موقت باشگاه انجام می‌دهد. روز جمعه موسوی که گفته می‌شود با درخواست شخص مجیدی عضو هیئت مدیره شده با وزیر ورزش تماس گرفت و مشکلات استقلال را بیان کرد. وزیر هم که چند سال است شدیداً دنبال واگذاری استقلال و پرسپولیس است از یکسری موانع قانونی گفت که حتی دست او را هم بسته و مانع واگذاری می‌شود. سلطانی‌فر البته قول کمک داد و اینکه شاید (البته شاید) تا آخر هفته جاری مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره استقلال به طور رسمی انتخاب شوند و حکم بگیرند. این اتفاق حتی اگر بیفتد، بعد از بازی با الاهلی عربستان است و این یعنی مشکلات خاص استقلال حداقل تا بازی فرداشب ادامه خواهد داشت.

اینکه چه کسی به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شود بسیار مهم است. استقلال در این مقطع حساس از مسابقاتش به مدیری بسیار مقتدر و در عین حال پولدار و کم اشتباه نیاز دارد که بلافاصله مشکلات را حل کند و به قول معروف پای کار باشد. چنین مدیری البته خیلی کم و به سختی پیدا می‌شود. اکثر مدیران فعلی حاضر در هیئت مدیره هم آن‌قدر سرشان شلوغ است که اصلاً فرصت رسیدگی به مشکلات پرتعداد استقلال را ندارند و همین مسئله باعث دلخوری شدید فرهاد مجیدی و نگرانی هواداران استقلال شده است.