اسامی شش کاندید نهایی ریاست فدراسیون فوتبال

 امروز مهلت کاندیدهای ریاست فدراسیون فوتبال برای جمع آوری 10 امضا به پایان رسید و در پایان شش کاندیدا توانستند با ارائه 10 فرم به دبیرخانه فدراسیون فوتبال مرحله اول تایید صلاحیت را رد کنند.

اخبار ورزشی- محمدحسین قریب، حبیب کاشانی، مهدی محمد نبی، حیدر بهاروند، حیدر ممبینی و عباس صوفی شش کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال هستند که موفق به جمع آوری 10 امضا از اعضای مجمع شده‌اند و حالا مرحله اول تایید صلاحیت را پشت سر گذاشته‌اند.

رضا جلالی و امیر مسعود هراتیان دو کاندیدا ریاست فدراسیون هستند که تا پایان امروز 8 امضا جمع کردند و دو امضا کم آوردند و به همین دلیل نتوانستند در دور نهایی انتخابات حضور داشته باشند.

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد نیز علی‌رغم جمع کردن امضاهای خود با فشار نهاد بالادستی و البته مسئولین استانی خراسان رضوی از ادامه حضور در انتخابات انصراف داد تا حالا شش کاندیدا در انتظار تایید آخرین مرحله تایید صلاحیت باشند.

از فردا یک کمیته سه نفره متشکل از دبیر کل فدراسیون فوتبال ، یک عضو حقوقی و رییس حراست فدراسیون تشکیل می‌شود و صلاحیت کاندیداها مورد بررسی بیشتر قرار می‌گیرد. حال باید دید کدام یک از این شش نفر به علت بازنشستگی یا نداشتن حداقل 10 سال سابقه مدیریت در مرحله نهایی رد صلاحیت خواهدشد.

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال روز 25 اسفند برگزار می‌شود و جانشین مهدی تاج به صورت رسمی انتخاب خواهد شد.