پرسپولیس شانس بیشتری نسبت به رقبا برای قهرمانی دارد

رحمان رضایی که هفته گذشته به‌عنوان سرمربی تیم دسته اولی رایکای بابل انتخاب شد، در مورد  انتخاب این تیم گفت: متأسفانه رایکا تا الان شرایط خوبی نداشته است، ولی ما امیدوار به بازی‌های آینده هستیم و این تیم باید در لیگ دسته اول بماند. ما شش بازی خانگی داریم که باید از این بازی‌ها نهایت استفاده را ببریم و نتایج خوبی بگیریم. متأسفانه در گذشته شرایط مدیریتی تیم هم خوب نبوده است، ولی الان وضعیت تغییر کرده و من هم به رایکا آمدم تا به این تیم کمک کنم و باعث خوشحالی هم‌استانی‌هایم شوم.

اخبار ورزشی- وی در پاسخ به این پرسش که «آیا رایکا در لیگ دسته اول می‌ماند؟»، تأکید کرد: رایکا باید بماند، جایگاه واقعی تیم اینجا نیست و حداقل باید در میانه جدول قرار بگیریم تا برای فصل آینده یک تیم قوی و مدعی بسته شود. فردا هم یک بازی مهم با سپیدرود رشت داریم و چشم‌انتظار حمایت هواداران و حضور آنها در ورزشگاه هستیم تا بتوانیم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

رحمان رضایی در ارتباط با بازی‌های لیگ برتر و اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ امسال است، تصریح کرد: تیم‌هایی مثل پرسپولیس ، استقلال و سپاهان شانس‌های جدی قهرمانی هستند، ولی پیش‌بینی دقیق خیلی سخت است. با این حال فکر می‌کنم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و شانس این تیم از بقیه مدعیان بیشتر.

بازیکن پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره انتخاب اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی چیست، خاطرنشان کرد: زیاد دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و فقط باید بگویم که این انتخاب اشتباه بود. حالا که در این شرایط چنین انتخابی صورت گرفته دیگر انتقاد چیزی را عوض نمی‌کند و همه ما باید تیم ملی را حمایت کنیم. بازی‌های مهمی پیش روی تیم ملی است و اگرهم قرار است انتقادی صورت بگیرد باید سازنده باشد و جنبه تخریب نداشته باشد.