گل‌محمدی استوکس را اخراج کرد؟

حسین قدوسی درباره عدم بازگشت استوکس به ایران پس از دیدار با الشارجه گفت: با درخواست مرخصی یک روزه  استوکس برای دیدار با فرزندش موافقت کرد چون برای دومین بار این درخواست را کرده بود.

اخبار ورزشی - همانطور که باشگاه روز چهارشنبه رسما اعلام کرد قرار بود وی روز پنجشنبه در دبی و جمعه در تهران و تمرین باشد. بلیت پرواز صبح جمعه هم برای استوکس از سوی باشگاه تهیه شد ولی او به ایران بازنگشت و امروز هم هنوز به ایران نیامده است.

وی ادامه داد: برخلاف اخبار منتشره و شایعات آقای گل‌محمدی نامه‌ای مبنی بر اینکه استوکس را نمی‌خواهد به باشگاه نداده است. متاسفانه در آستانه بازی مهم با سپاهان اخباری منتشر می‌شود که شایعه بوده و صحت ندارد‌. آقای گل محمدی استوکس را در اختیار کمیته انضباطی گذاشته تا پاسخگوی غیبت خود باشد و غیبت وی در تمرین دیروز و امروز که منجر به از دست دادن بازی با سپاهان نیز شد بررسی شود. استوکس هنوز بازنگشته و تیم نیز هم‌اکنون در اصفهان است. باشگاه در باره استوکس  اطلاع رسانی لازم را در فرصت‌های مناسب و مقتضی خواهد داشت.

قدوسی گفت: برای جلوگیری از تکرار قهرمانی تیم شاهد جریان‌های زیادی از ابتدای فصل تا کنون بوده‌ایم. قهرمانی‌های تیم برای برخی قابل تحمل نبوده و از هواداران عزیز نیز  درخواست می‌کنیم هوشیارانه تحت تاثیر برخی شایعات و برخی حاشیه‌سازی‌هایی که بطور کلی برای تیم می‌شود توجه نکنند و تمرکز خود را روی حمایت همه جانبه از تیم بگذارند.