صدای اعتراض بازیکن استقلال قبل از بازی با ذوب آهن بلند شد

 آرش رضاوند در شرایطی که این روز‌ها کرونا ویروس موجی از دلهره و اضطراب را در دل هموطنان‌مان به وجود آورده معتقد بود نباید بازی‌های لیگ را به خاطر این ویروس مرگبار بدون تماشاگر برگزار کرد.

اخبار ورزشیآرش رضاوند برای جلوگیری از ابتلا و انتقال ویروس معتقد بود می‌توان راه‌های دیگری را پیش گرفت تا اینکه مسابقات را بدون تماشاگر برگزار کنند. او همچنین درباره دیدار با ذوب‌آهن هم حرف زد.

اوضاع و احوال تیم تان در چه شرایطی است؟
مصدومان تیم به جمع ما اضافه شده‌اند و از این بابت وضعیت بهتری داریم. مدتی بود تیم کامل تمرین نمی‌کرد و از این نظر در روز‌های اخیر شرایط بهتری داریم.

بازی با ذوب‌آهن را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
با یکی از تیم‌های خوب و باسابقه لیگ بازی داریم. هیچ کاری با جایگاه ذوب‌آهن نداریم و معتقدیم از این به بعد در دور برگشت هر هفته حکم بازی آخر را دارد، چون دیگر فرصتی برای جبران نداریم.

این بازی چقدر برای استقلال و جایگاهش در کورس قهرمانی مهم است؟
ما چند هفته در لیگ بازی نکردیم و الان چند بازی عقب‌افتاده داریم. باید از تک‌تک این بازی‌ها امتیاز کامل بگیریم تا جایگاه قبلی‌مان را به دست بیاوریم. از امروز ۱۲ هفته تا پایای لیگ وقت داریم و حتی یک تک امتیازش را نباید آسان و بی‌دلیل از دست بدهیم.

با توجه به اتفاقاتی که طی روز‌های گذشته در قم و شهر‌های دیگر رخ داده و گفته می‌شود افرادی مبتلا به کرونا ویروس در تهران هم دیده شده‌اند فکر می‌کنی بازی امروزتان بدون تماشاگر برگزار می‌شود؟
نه! به اعتقاد من هرچه طرفداران استقلال در استادیوم بیشتر حضور داشته باشند می‌تواند کمک کند تا بازی‌های استقلال پرشورتر برگزار شود.

ولی این باعث انتقال ویروس نمی‌شود؟‌
می‌توان با استفاده از ماسک و روش‌های اینچنینی کاری کرد که این ویروس انتقال پیدا نکند. حتماً روش‌های پزشکی برای جلوگیری از انتشار این ویروس هست.

اما بهتر نیست حداقل تا روشن شدن وضعیت این بیماری تعدادی از بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود؟
اگر قرار است بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار کنند بهتر است آن‌ها را لغو کنند. بازی بدون تماشاگر هیچ لذتی ندارد.

 یک سایت ورزشی تو را در ترکیب تیم هفته لیگ قهرمانان AFC قرار داد! از این بابت خوشحال شدی؟
این برای خودم ارزشمند است که توانسته‌ام به خواسته‌ام در راستای کمک به استقلال برسم ولی من وقتی خوشحال‌تر می‌شوم که بتوانم کاری کنم استقلال برنده از زمین خارج شود. در دیدار با الاهلی عربستان ما مستحق باخت نبودیم و این را بسیاری از کارشناسان و داوران هم گفتند. هم گل سالم ارسلان (مطهری) را به اشتباه مردود کردند و هم یک پنالتی روی علی دشتی را نگرفتند. این خیلی بد است که شما ۹۰ دقیقه روی دروازه تیم مقابل آن‌هم در زمین آن تیم باشید ولی در نهایت کاری کنند که بازنده زمین را ترک کنید. واقعاً در کویت خستگی به تن‎مان ماند.

در ادامه فکر می‌کنی بتوانید از گروه آسیایی تان صعود کنید؟
امید زیادی داریم. ما یک بازی با الوحده داریم که ان‌شاالله تا آن روز باقی مصدومان‌مان هم می‌رسند. اگر نیمی از نفرات مصدوم یا حتی یکی دو نفرشان را در بازی با الشرطه و الاهلی داشتیم الان با دو برد در صدر گروه ایستاده بودیم. ولی بازی با الوحده و دیدار‌های برگشت در پیش هستند و شک نکنید تا آن زمان حتماً صعودمان را مسجل خواهیم کرد.