خوردبین: هواداران پرسپولیس در اصفهان هم بی‌شمار هستند

محمود خوردبین سرپرست و مدیر پیشین تیم فوتبال پرسپولیس این روز‌ها خانه‌نشین شده، اما هنوز قلبش به عشق این تیم و باشگاه می‌تپد. او که خود را یک پرسپولیسی دو‌آتشه می‌داند و بازی‌های تیم را دنبال می‌کند، در مورد دیدار امروز مقابل سپاهان به ما گفت: «همیشه بازی‌های پرسپولیس و سپاهان قشنگ و حساس می‌شود. این بار هم بازی دو تیم جذاب از کار درمی آید ولی هیجان زیادی دارد. من امیدوارم مردم یک بازی زیبا ببینند و در نهایت پرسپولیس با ۳ امتیاز از زمین خارج شود.»

پرسپولیس می‌تواند سپاهان را شکست دهد

اخبار ورزشی- او در پاسخ به این سؤال که واقعاً فکر می‌کنید پرسپولیس در اصفهان برنده شود، اضافه کرد: «بله، چراکه نه؟ پرسپولیس می‌تواند سپاهان را شکست دهد. البته آن‌ها در بازی رفت، پرسپولیس را در تهران بردند، اما بعد از آن بازی، فرصتی برای پرسپولیس نبود که بتواند شکست به سپاهان را جبران کند. حالا بهترین فرصت پیش آمده است. از طرف دیگر، مگر در جام‌حذفی فصل قبل، پرسپولیس در اصفهان، سپاهان را شکست نداد؟ حالا هم می‌توانند همان کار را تکرار کنند. بچه‌های پرسپولیس خیلی خوب و قدرتمند هستند. البته در لیگ قهرمانان آسیا شرایط فرق داشت ولی من فکر می‌کنم شانس پرسپولیس برای کسب پیروزی خیلی زیاد است.»

از محمود خوردبین در مورد عملکرد یحیی گل‌محمدی هم پرسیدیم که این‌طور جواب داد: «یحیی پسر خوبی است و مربی خوبی هم شده ولی هنوز نتوانسته تاکتیک‌هایش را در پرسپولیس پیاده کند. او اگر زمان کافی داشته باشد، شرایط بهتری می‌سازد. من به این مربی اعتماد دارم و معتقدم می‌تواند شرایط تیم را تغییر دهد. پرسپولیس امسال برای قهرمانی بسته شده و به عقیده من، قهرمانی هم چندان دور از دسترس نیست. ان‌شا‌الله بتواند از بازی مقابل سپاهان و شهرخودرو بهترین نتیجه را بگیرد و یک گام جدی به سمت قهرمانی بردارد.»

این چهره محبوب پرسپولیسی‌ها در نهایت گفت: « اصفهان هم شهر پرسپولیسی‌ها است و در این شهر، هواداران ما بسیار زیاد و بی‌شمار هستند. امیدوارم بدون هیچ مشکلی، این بازی شروع و تمام شود.»