شیخ دیاباته دست استقلال را در پوست گردو گذاشت!

 شیخ دیاباته مهاجم تیم استقلال تهران در یک بازی مانده به رویارویی با پرسپولیس تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد. مهاجم آبی پوشان تا به امروز از میادین دور بوده است و طی سه بازی گذشته برابر پرسپولیس، الشرطه عراق و الاهلی عربستان غیبت داشت.

اخبار ورزشی- مهاجم استقلال تهران در حالیکه آبی پوشان برای بازی هفته دوم آماده می‌شدند و فیزیوتراپی خود را در ایران دنبال می‌کرد به یکباره به کشور فرانسه سفر کرد تا با خانواده‌اش دیدار کند. با وجود اینکه با بازگشت دیاباته پیش بینی می‌شد او می‌تواند حداقل تا یک هفته دیگر به میادین بازگردد اما مرخصی بدهنگامی که این بازیکن داشته وضعیت او را بدتر هم کرده است!

طی این مرخصی که فرهاد مجیدی اعلام کرد با دستور مستقیم او شیخ دیاباته توانست تهران را ترک کند این مهاجم قول داده بود که تمرینات توانبخشی خود را در مسافرت سپری کرده تا روند بهبود او دچار مشکل نشود اما آزمایش‌های جدید کادر پزشکی باشگاه استقلال نشان می‌دهد که دیاباته تمرینات را انجام نداده و امکان دارد تا پایان سال جاری نتواند استقلال را همراهی کند.

حالا که یکی از اثرگذارترین مهاجمان استقلال در فصل جاری به تعهدی که داشته عمل نکرده باید منتظر ماند و دید فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی که با مسائل انضباطی به راحتی کنار نمی‌آید چه جریمه‌ای برای این بازیکن در نظر خواهد گرفت.