پرسپولیس یک رکورد تاریخی به نام خودش ثبت می‌کند

لیث نوبری مهاجم اسبق پرسپولیس می‌گوید این تیم باید از تجربه‌اش در ادامه لیگ قهرمانان استفاده کند وگرنه دچار مشکل می‌شود. این گفت‌وگو را بخوانید.

در حال حاضر چه کاری انجام می‌دهید؟
اخبار ورزشیمن آکادمی فوتبالم را به کشور قطر آورده‌ام تا در یک تورنمنت سه‌جانبه نوجوانان حضور داشته باشیم. این بازی‌ها در کمپ اسپایر قطر برگزار می‌شود. دیگر تیم این تورنمنت نماینده‌ای از کشور تونس است و در دو رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال بازی‌های خودمان را انجام می‌دهیم.

پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشارجه رفت و ۲-۲ متوقف شد. نظر شما چیست؟
به نظر من پرسپولیس باید خیلی بهتر از این‌ها کار کند. آن‌ها تیمی باتجربه هستند و باید استفاده بیشتری از تجربه خودشان داشته باشند. اینکه دو بار گل می‌زنی و نمی‌توانی از این گل‌ها حفاظت کنی، اتفاق بدی است. باید بار‌ها فیلم بازی با الشارجه بازبینی شود و دلایل توقف پرسپولیس مشخص گردد.

فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند از گروه خودش صعود کند؟
بله، کاش برای انجام بازی خانگی مشکل نداشتیم و AFC آن حرکت را انجام نمی‌داد. قطعاً هیچ تیمی در تهران حریف پرسپولیس نمی‌شود و بعضی شیطنت‌ها باعث شد تا اجازه موقت میزبانی تیم‌های ایرانی گرفته شود. با این وجود پرسپولیس تیم بزرگی است و قطعاً راهی برای صعود پیدا خواهد کرد. اگرچه باید قبول کنیم رقبای سرسختی هم خواهد داشت.

در لیگ برتر هم پرسپولیس شرایط خوبی دارد.
بله، ما توانسته ایم از مدعیانی، چون سپاهان و استقلال جلو بزنیم و در جدول رده‌بندی جایگاه خودمان را سروسامان ببخشیم. به‌نظر من پرسپولیس باز هم قهرمان لیگ برتر می‌شود و یک رکورد تاریخی به نام خودش ثبت می‌کند.

در جام حذفی چطور؟ شرایط چگونه است؟
ما به نیمه‌نهایی رسیده‌ایم و اتفاقاً شانس بیشتری در جام حذفی نسبت به لیگ برتر داریم. گل‌محمدی مربی باتجربه‌ای است و خوب می‌داند برای گرفتن جام چه تدابیری را اتخاذ کند. باتوجه به بضاعتی که پرسپولیس دارد، توان قهرمانی در دو جام را خواهد داشت.