جدول رده بندی تیم های لیگ برتر/تراکتوری‌ها در اندیشه صعود به رده دوم

رقابت های دومین روز از هفته بیست و یکملیگ برتر فوتبال کشورمان امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار پیگیری خواهد شد که مصاف پارس جنوبی جم و تراکتور تبریز از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود.

سایپا - صنعت نفت آبادان/ ورزشگاه شهدای شهرقدس/ جمعه ساعت ۱۵:۳۰

اخبار ورزشی - تیم فوتبال سایپا تهران این روز‌ها شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد. این تیم قصد دارد در بازی خانگی برابر صنعت نفت آبادان که دراگان اسکوچیچ را از دست داده به پیروزی دست پیدا کند. صنعت نفت آبادان بعد از اینکه زمزمه‌های جدایی اسکوچیچ را شنید چهار بازی متوالی را با باخت پشت سر گذاشت و حالا با بهنام سراج در این بازی غیرخانگی کار دشواری را دارد تا میان مدعیان جدول همچنان خود را نگه دارد با این حال شنیده می‌شود علیرضا منصوریان بعد از بازی با سایپا هدایت نفتی‌های آبادان را برعهده خواهد گرفت.

این بازی از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس و به میزبانی نارنجی پوشان سایپا برگزار خواهد شد.

نفت مسجد سلیمان - پیکان/ ورزشگاه شهید بهنام محمدی/ جمعه ساعت ۱۶:۰۰

تیم فوتبال پیکان تهران با سرمربی جدید خود یعنی عبدالله ویسی همچنان چشم به پیروزی دوخته و این بار برابر نفت مسجد سلیمانی به میدان می‌رود که تنها یک بار در نیم فصل اول آن هم برابر تراکتور تن به شکست داده است. شاگردان مهدی تارتار هم قصد دارند از این تیم انتهای جدولی در این بازی خانگی سه امتیاز بگیرند. 

این بازی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی و به میزبانی مسجد سلیمانی ها برگزار خواهد شد.

پارس جنوبی جم - تراکتور/ ورزشگاه تختی جم/ جمعه ساعت ۱۷:۳۰

تیم فوتبال پارس جنوبی جم به همراه هومن افاضلی به دنبال این است تا خود را از میانه‌های پایین جدول بالا بکشد. این تیم در این بازی خانگی میزبان تراکتوری خواهند بود که از مدعیان قهرمانی به حساب می‌آید. تراکتورسازان در این بازی مسعود شجاعی کاپیتان خود را به دلیل مسائل انضباطی در اختیار ندارند. شنیده می‌شود میمبلا به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

همچنین تراکتور شانس این را دارد تا با برتری در این بازی و با توجه به تساوی دیروز سپاهان در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن به رده دوم جدول صعود و پشت سر شاگردان یحیی گل محمدی در تیم فوتبال پرسپولیس تهران قرار گیرد.

این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی جم به میزبانی پارس جنوبی برگزار خواهد شد.

نتایج بازی های دیروز (پنج‌شنبه) لیگ برتر به شرح زیر است:

  • ماشین‌سازی‌تبریز ۰ - ۳ نساجی مازندران
  • فولاد ۱ - ۰ شاهین شهرداری‌بوشهر
  • گل گهرسیرجان ۱ - ۰ استقلال
  • ذوب آهن ۱ - ۱ سپاهان
  • پرسپولیس ۳ - ۱ شهر خودرو

همچنین جدول رقابت های تا پیش از برگزاری دیدار های امروز را می توانید در ادامه مشاهده کنید.